70.000 totaltHvor mye er målet ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
70.000 totaltHvor mye er målet ditt?
Det er nok lurt kan jeg tro!Gikk bramen holder et ekstra øye framover
Sjekker som regel en gang i uka i sesongen for lus og hver dag ved utbrudd av lus![]()
Kos deg på øvelseGod kveldhjemme fra babysvømming
slappe av litt før jeg drar på tromme øvelse
![]()
Fortsatt våken?Lunsj nå. Går fremover
Uff da. Stakkars lilleUff lille snuppa har feber og er skikkelig plaga etter vaksine i dag. Sovna med en gang hu traff senga
Det går jo å spørre om det er lov om du skal ta igjen tenker jegJøss! Ikke verst!Her fikk jeg med bringebærsmak, ikke at den smakte så mye bringebær da! Men sitron høres mye friskere ut!
![]()
Haha! Artig!Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det
Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.
Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g
Men etter fødsel, forsvant diabetesen da med en gang eller?Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det
Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.
Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g
Ikke jeg hellerVeldig rolig
Nesten ikke vært her selv...
Ingenting er som Når ungene blir så glad for å se degJahan blir så glad når man kommer, det er så artig!
Lus er noe herk!Ungene klippa KORT og badet og vasket grundige! Satser på vi slipper unna lusen i år også![]()
Takk takkDet høres bra ut! Lykke til når tiden kommer, i alle fall!Da går det nok veldig bra!
![]()
Effektiv dag på degI dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer
Dere gjort på i dag?
Det gikk så bra i dag, så slipper heldigvis noe mer dette svangerskapet!Det går jo å spørre om det er lov om du skal ta igjen tenker jeg![]()
Nettopp, sola gjør noe med degSol gjør meg alltid glad![]()
Han er på vei hjem nåNår er det pappa kommer hjem?
He he bare pappa som gjelderUff! Tung kveldfrøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappanå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.
Venter fortsatt på pappan sin![]()
Uff daOhh mitt bekken e så vonttror de blir bara hvile ikveld.
Så koselig daaaBlir skravling på meg etteepå dere
Haha jaa. Hun jagde meg bort istad. , ga sånn tegn med armen "gå din vei" men nå har hun sovnaUff, det er da man smelter litt og blir oppgitt på samme tid![]()