Skravletråd April

Gikk bra :) men holder et ekstra øye framover ;)
Sjekker som regel en gang i uka i sesongen for lus og hver dag ved utbrudd av lus :P
Det er nok lurt kan jeg tro!
Vi har heldigvis ikke vært borti lus enda, men det blir vel om vi bytter bhg innfor skolestart om to år (går i liten familiebhg nå)

Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det :P

Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.

Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g
Haha! Artig! :P Skikkelig tilfeldig da! Måtte du måle blodsukker selv, eller måtte du til lege for å måle? Men siden du fikk det relativt mildt, så er det jo ikke sikkert det øker riskoen for diabetes så veldig senere da! :)

Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det :P

Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.

Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g
Men etter fødsel, forsvant diabetesen da med en gang eller?

I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer :D

Dere gjort på i dag?
Effektiv dag på deg

Det går jo å spørre om det er lov om du skal ta igjen tenker jeg :)
Det gikk så bra i dag, så slipper heldigvis noe mer dette svangerskapet! :) Har du tatt sånn glukosebelastningstest før?

Uff! Tung kveld :( frøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld :(
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappa :p nå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.

Venter fortsatt på pappan sin :p
He he bare pappa som gjelder

Back
Topp