Skravletråd April

Ja for andre gang da styre møter og foredrag er på tirsdager som regel:( føler at jeg mister mye men bestemor er super glad vær gang:)
Får ikke quotet det andre innlegget så det ble et random.
Så spennende, trener du og er kusk eller?. :) hilsen ei som ikke kan så mye om det altså :p

Åh det må være godt at nånn annen gjør jobben! :P
Bor dere fortsatt i huset eller har dere flyttet midlertidig?
Vi bor her :p
Har ei leilighet i kjelleren,men der bor det ei fantastisk dame vi ikke vil bli kvitt så da biter vi tenna sammen for noen mnd :)
Vi gjør en del selv og, river,rydder maler og mannen gjør alt av el sæ det blir en del jobbing. Men ikke i nærheten av så mye som om vi skulle gjort alt selv :)

Flink og flink :P har i grunnen bare tatt tema jeg vet folk "elsker" å diskutere og dradd dem fram på nytt ;)
Men, takk :D ;)
Da er du flink å ta initiativ ;) jeg hater å diskutere så jeg holder meg unna haha :p

Får ikke quotet det andre innlegget så det ble et random.
Så spennende, trener du og er kusk eller?. :) hilsen ei som ikke kan så mye om det altså :p
Jeg er amatørtrener og oppdretter kjører ikke selv ennå men tenkt å få tilbake lisensen min løpet av de neste årene :)

Jeg er amatørtrener og oppdretter kjører ikke selv ennå men tenkt å få tilbake lisensen min løpet av de neste årene :)
Spennende altså !:) jeg har jo fått med meg at du har hester og sånn,men ikke at det var trav hester :)

Uff lille snuppa har feber og er skikkelig plaga etter vaksine i dag. Sovna med en gang hu traff senga

Så heldig du er.
En er lagt men syns det er alt for gøy å hive smokkene ut av sengen for så og hyle til mamma kommer og plukker dem opp.
En bader
En er ferdig på speideren om 5 minutter, mannen har dratt for å hente
To spiser.

Dvs, tre spiser, for den yngste ammer jeg....

Back
Topp