Alltid deilig å være litt mer opplagtLitt mer energi enn på jobb igår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid deilig å være litt mer opplagtLitt mer energi enn på jobb igår![]()
Aldri faktiskHar dere hatt lus før?
Det er endelSer jegikke når målet mitt i dag hvertfall.. 250 innlegg ogjen
Er du ikke i form?Takk!men det er tungt å vær på jobb når formen er halvbra
selv om været var på topp idag!
Glad jeg er ferdig nå da![]()
Deilig å sove littGod dagskulle bli en rolig og avslappende dag, men ble en stressende morgen isteden
nå har alle 3 sovi. Jeg og far på sofaen og lillemor ute
nå er middagen i ovnen
Var ferdig på jobb halv fem, så har rukket en halvtime i sola etter middag. Digg!Huff og huff. Når er det du ferdig på jobb da?
Sol gjør meg alltid gladHelt topp
Og med deg?
Me ogSol gjør meg alltid glad![]()
Så bra. Deilig å bli vartet opp i blant. Ja, da er det greit å finne en mellom ting.Ja jeg er heldig iblant!å det va såååå godt! Men jeg er fortsatt hungrig
blir ikke klok på den her gravid-magen. Spiser jeg for lite blir jeg kvalm, spiser jeg for mye blir jeg sengeliggende. Så jeg har funnet ut at to middels porsjoner får holde, så får jeg heller lage meg kveldsmat i 19-20 tiden
![]()
Mango, avokado, rødløk, chili, lime, olivenolje, hvitvinseddik, salt, pepper og frisk koriander.Hva har du i den?
EtterhvertDu må legge ut bilder
Ja hun har gjort det . Kosa litt med med megFår slappe av da
Vi totalrenovererHva er det for prosjekt da?![]()
NeiVi blir vist aldri fornøyd. Hverken dame eller mannhvordan er kvelden ?
Så flink du erMå har jeg starta flere tråder med tema som jeg vet mange engasjerer seg i og diskuterer så nå må det vel ha blitt litt fart på antall innlegg?![]()
Åh det må være godt at nånn annen gjør jobben!Vi totalrenovererog har snekkere til å gjøre det
![]()
Flink og flinkSå flink du er![]()