Den er skikkelig god. Blitt en ny favoritt.Åh den salaten hadde jeg villa ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er skikkelig god. Blitt en ny favoritt.Åh den salaten hadde jeg villa ha![]()
Skype faktisk? Snakke han me vennene sine da? Har de "multi-skype" no fortiden så man kan snakke flere samtidig?He he min er snart 10 år så her er det skyping for alle penga
Yes og yes !Skype faktisk? Snakke han me vennene sine da? Har de "multi-skype" no fortiden så man kan snakke flere samtidig?![]()
Ja jeg er heldig iblant!Grillet marinert svin indrefilet med ovnsbakte poteter og mango og avokado salat.![]()
Hmm kylling og ris er godt. Deilig å få servert middagen da.![]()
Hva har du i den?Den er skikkelig god. Blitt en ny favoritt.![]()
He he må ha skype når de spillerKult
Bruker bare facetime jeg så henger ikke med![]()
He he jeg har vært rundt og svart på tråderMå har jeg starta flere tråder med tema som jeg vet mange engasjerer seg i og diskuterer så nå må det vel ha blitt litt fart på antall innlegg?![]()
Gode greierHe he jeg har vært rundt og svart på tråder
Hvor har du laget tråder?Gode greiertenkte å ta en runde på diverse forum og undeforum senere i dag
Har i det minste laga mye diskusjon*føler seg litt utspekulert*
Mest på generelt. Abort, homofili og slike ting. Man blir jo i grunnen aldri ferdig med å diskutere de tingene så... Synes også det er interessant å se hva andre menerHvor har du laget tråder?
Joda har to travere sitter i SF og VT som styre medlem.Nei. Viste ikke du drev med trav?![]()
Ja for andre gang da styre møter og foredrag er på tirsdager som regelSkal bestemor ha med lille på babygym?så gøy!
Har dere hatt lus før?Ungene klippa KORT og badet og vasket grundige! Satser på vi slipper unna lusen i år også![]()
Ja tror det blir gøyOhh så kjekt hade selv trengt en tur till plantasjen![]()