Får ikke quotet det andre innlegget så det ble et random.Ja for andre gang da styre møter og foredrag er på tirsdager som regelføler at jeg mister mye men bestemor er super glad vær gang
![]()
Så spennende, trener du og er kusk eller?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke quotet det andre innlegget så det ble et random.Ja for andre gang da styre møter og foredrag er på tirsdager som regelføler at jeg mister mye men bestemor er super glad vær gang
![]()
Hva snakket vi om? Med de ingredienser så må det være noe fantastisk!Mango, avokado, rødløk, chili, lime, olivenolje, hvitvinseddik, salt, pepper og frisk koriander.![]()
Vi bor herÅh det må være godt at nånn annen gjør jobben!
Bor dere fortsatt i huset eller har dere flyttet midlertidig?
Da er du flink å ta initiativFlink og flinkhar i grunnen bare tatt tema jeg vet folk "elsker" å diskutere og dradd dem fram på nytt
![]()
Men, takk![]()
![]()
Mi er våken. Legges vi går på badet ca 19 301 av 2 unger sover, nesten i mål![]()
Jeg er amatørtrener og oppdretter kjører ikke selv ennå men tenkt å få tilbake lisensen min løpet av de neste åreneFår ikke quotet det andre innlegget så det ble et random.
Så spennende, trener du og er kusk eller?.hilsen ei som ikke kan så mye om det altså
![]()
Er ikke så veldig på diskusjoner selv, men liker å starte demDa er du flink å ta initiativjeg hater å diskutere så jeg holder meg unna haha
![]()
Hvor mye er målet ditt?Ser jegikke når målet mitt i dag hvertfall.. 250 innlegg ogjen
Nå er begge sovnaMi er våken. Legges vi går på badet ca 19 30
Vi har smart-tv så netflix og hbo det blir bruktDen brukes daglig her, men er kobla til tv'n, så blir bare brukt til å se film/serier![]()
Pasta al FornoDeilig å sove litt
Hva spiste dere?
Pasta al FornoHva er det til middag ?
Lunsj nå. Går fremoverHåper du kommer deg gjennom vakta
Så heldig du er.1 av 2 unger sover, nesten i mål![]()
Spennende altså !Jeg er amatørtrener og oppdretter kjører ikke selv ennå men tenkt å få tilbake lisensen min løpet av de neste årene![]()
To spiser.Så heldig du er.
En er lagt men syns det er alt for gøy å hive smokkene ut av sengen for så og hyle til mamma kommer og plukker dem opp.
En bader
En er ferdig på speideren om 5 minutter, mannen har dratt for å hente
Hehe, rører i gryten og trekker oss tilbakeEr ikke så veldig på diskusjoner selv, men liker å starte demhaha
![]()