Skravletråd April

I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer :D

Dere gjort på i dag?
Hadde de lus forresten eller gikk det bra? :)

Uff! Tung kveld :( frøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld :(
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappa :p nå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.

Venter fortsatt på pappan sin :p
Uff, det er da man smelter litt og blir oppgitt på samme tid:p

Vært på jobb :(
Men har både hentet og levert i bhg så det var artig :) (er nesten alltid sambo som gjør det pga mine arbeidstider)
Etterpå har vi bare slappet av hjemme :D
Kjekt å få hentet selv da når du normalt sett ikke kan :)

Hadde ganske like verdier som du sist jeg var inne :) vet egentlig ikke om det er større risiko da for å være ærlig. Men sikkert siden jeg må inn enda en gang :P
Ønsker deg i alle fall lykke til da! :) Hvor langt er du på vei nå? Får håpe blir det blir siste gang neste gang! :)

Uff! Tung kveld :( frøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld :(
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappa :p nå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.

Venter fortsatt på pappan sin :p
Når er det pappa kommer hjem?

Usj, glukosebelastning er noe drit! Hatt to så langt og må ha en til i uke 32. Gruer meg allerede selv om det er 7 uker til :P
Ja, skikkelig drit! Er i uke 30 nå, så var min siste! Startet på 4,8, og ga meg på 5,4. Så da trenger jeg visst ikke fler dette svangerskapet, så sant det ikke skjer noe!
Hvorfor må du ha fler? Fikk du med smak eller? :)
Vet dere? Jeg leste en plass at man kan ha med en sitron å presse nedi løsningen, da går det litt lettere å drikke :)
Men om man får det overalt det vet jeg ikke...

Da fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..

Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag
Har du nånn oppskrift på det? Det hadde vært kjekt å ha! :)

Vet dere? Jeg leste en plass at man kan ha med en sitron å presse nedi løsningen, da går det litt lettere å drikke :)
For meg hjalp det at de hadde fått inn slik drikk med appelsinsmak :D er vel mer ventingen jeg sliter med :P

Jøss! Ikke verst! :) Her fikk jeg med bringebærsmak, ikke at den smakte så mye bringebær da! Men sitron høres mye friskere ut! :)

Uff, hva gjør man da? Er det bare slik at kostholdet blir mye strengere? Hvordan går det med barnet i magen?
Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det :P

Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.

Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g

Back
Topp