Skravletråd April

Den jeg har ansvar for sover. Så jeg bør stå opp. Men deilig å hvile litt, nå går de andre på badet nemlig så står jeg opp må jeg hjelpe til (krever ungene, ikke mannen)

Så jeg ligger litt til.
Ligg litt til med god samvittighet du:)

Never mind. Baby våknet.

Greit når det lar seg gjøre sånn.
Siden eldstemann må på skolen må vi ut døra helst 8.15 her. 8.25 i dag ble rimelig "rett inn i klassen" tenker jeg.
Så vi må opp 7.30 så de rekker frokost etter å ha brukt en liten evighet på badet
Ja,jeg har vært heldig. Trenger absolutt ikke bli sånn med neste.

Hun er tilpasset min tidtabell :p
Jeg starter ikke på jobb før 9 og har ingen behov for å opp 6, er heller ikke ferdig på jobb før 17,så da ønsker jeg å ha mest mulig tid med henne før hun legger seg :)
Nå når jeg er hjemme hver dag leveres hun ikke før 9 30 i bhg , så da nyter vi late morgener sammen :)
Åh det må være deilig! :)

Den jeg har ansvar for sover. Så jeg bør stå opp. Men deilig å hvile litt, nå går de andre på badet nemlig så står jeg opp må jeg hjelpe til (krever ungene, ikke mannen)

Så jeg ligger litt til.
Hehe, man må finne sine taktiker :P

Oi det må være tøft :o
Og dere har barn og! Flere?
Men det må føles veldig greit når man har ett mål og gleder seg til hvordan det ska bli! :D
Jada, heldigvis er de tålmodige :) de er 4 og 16 også skal vi ha ei til i juli :)

Det er estimert til å være ferdig i mai, og vi ble enige om 6 mnd når vi startet, snart er det mai :p

Nei, det var det :) jeg er ny på det her, hva pleier dere å snakke om?
Alt mellom himmel og jord og enda litt mer :P spesielt i konkurranse tider. Da vet vi ikke alltid helt selv hva vi skravler om og mister tråden en del ganger :P

Mango og avokado salat.

Det er ekstremt godt og blitt min nye favoritt. Kan brukes til alt. Fisk, kjøtt og kylling.
Åja, det bruker jeg masse men ikke med alle de ingredienser, så jeg må nok gå tilbake og screenshotte sånn at jeg kan prøve når jeg har kjøkken :D

Jada, heldigvis er de tålmodige :) de er 4 og 16 også skal vi ha ei til i juli :)

Det er estimert til å være ferdig i mai, og vi ble enige om 6 mnd når vi startet, snart er det mai :p
Hohoho, får håpe dere begynner å bli ferdige nå snart da :D men det går jo an å bli ferdig i juni å da, i hvert fall i starten..? Men klart, det er jo artigst å bli ferdig i tide!

Hohoho, får håpe dere begynner å bli ferdige nå snart da :D men det går jo an å bli ferdig i juni å da, i hvert fall i starten..? Men klart, det er jo artigst å bli ferdig i tide!
Jada, det blir ferdig når det blir ferdig :) men det er ikke så mye igjen. hvis man ser bort fra badet da, det tar en del tid , men det må bare ta tid :)

Back
Topp