Skravletråd April

Det er nok lurt kan jeg tro!
Vi har heldigvis ikke vært borti lus enda, men det blir vel om vi bytter bhg innfor skolestart om to år (går i liten familiebhg nå)
Spørs veldig på hvor flinke både ansatte og foreldre er. Enkelte Bhg og skoler bruker laaaaang tid på å bli kvitt det mens andre slipper større utbrudd :)

Jaaaaa. Den er det. Må inn om 7 uker å ta den for tredje gang dette svangerskapet. Har du måttet ta mange ganger?
En gang i først.
Skulle ha tatt to ganger i andre, men ble bare en siden jeg hadde det.
To ganger i siste

I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer :D

Dere gjort på i dag?
For en effektiv dag :D

Haha! Artig! :p Skikkelig tilfeldig da! Måtte du måle blodsukker selv, eller måtte du til lege for å måle? Men siden du fikk det relativt mildt, så er det jo ikke sikkert det øker riskoen for diabetes så veldig senere da! :)
Jeg husker ikke helt, men mener jeg var på RH en gang i uken og sjekket.
Ikke noe problem da den ligger bare 10 minutter å gå fra jobben

Ingenting er som Når ungene blir så glad for å se deg :D
Nei det er helt fantastisk!! :)
Men når den andre foreldren kommer hjem etterpå blir det ALLTID feil, uansett hvordan man gjør det.
Ringer man ikke på dørklokken og bare går inn hylskriker han. Er den personen allerede hjemme når han kommer fra bhg blir han halvhysterisk på gårdsplassen fordi han skulle være først. Om vi er hjemme og pappaen kommer, bruker jeg å si "nå kommer det nok noen" å da springer gutten til døren overlykkelig, men når pappaen kommer opp trappa blir han så sint å smeller igjen døra "du får ikke kom inn!" .... Det er ikke lett med en 3 åring alle ganger :P
Men han blir veldig fort glad igjen da ;)

Back
Topp