BilspeilHva har du bestilt?![]()
Myggnett
Kopp holde til trilla
Klær til L
Strykemerke
Og noe kake design verktøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BilspeilHva har du bestilt?![]()
Bilspeil så vi kan se L når vi kjører lange turerHva har du fått?![]()
Vi har og sånt. KjempekjektBilspeil så vi kan se L når vi kjører lange turer![]()
Det vet vi ikke, han var (slått i svime) inne i en bygning som ble satt fyr på. Så det er muligheter for at han kan komme tilbake, men kan også være død.. Familien tror han er ute i verden et sted, for det var opprinnelig det han skulle..Ser ikke hotel Cæsar jeg
Mange år siden sist...så visste ikke at han var borte engang
Hva skjedde? Er han død?![]()
Det var faktisk nydelig med joggesko. De andre skoene jeg har gått med til nå har gjort ting veldig ubehageligGod turgodt å bevege seg litt!
Dumt å lage gode kaker. For bare svi for det senereHa ha det må du vel
O Yes smart i mål jaOii oiisnart i mål. Hold ut
![]()
God dag ja. Hoppas de ska bli hærligt å komma i de måletGod dag
Håper du snart er i mål!
Nei, det tror jeg absolutt ikkeHar han lyst på flere enn to tror du?![]()
Lysten på å bli ferdig er storDere er noen rivjern!![]()
Du får legge Tidlig i kveld. Regner med du er sliten i dagBle en 3 timer
Kom den fram?Jaa søta♡♡ trenger litt sol![]()
Nei, men jeg kan deleKan du sende den tilbake
Neida, var siste aktivitetsturnering denne helgen. Men laget er meldt på seriekamper også, så siste av de til helgen. Så er der RM i slutten av april. Storhamarcup i slutten av mai. Og i begynnelsen av mai starter beachhåndball. Men det vil ikke R være med på...Ah trodde de var ferdig med håndball nå.
Her starter vi også i slutten av mnd
Ikke slit deg ut daTakkjeg må x) kroppen er helt vill etter å ha huset 100% rent og ryddig
snart vasker jeg vel her 2 ganger om dagen xD masse lykke til og slapp helt av du nå
![]()
Godt han får være med på dagtid han ogsåHoho jaagubben ble helt sjokkert "sover hun sååå lenge" han er jo på jobb vanligvis, hjemme idag. Han er ikke vant til dette.
Godt han får være med på dagtid han ogsåHoho jaagubben ble helt sjokkert "sover hun sååå lenge" han er jo på jobb vanligvis, hjemme idag. Han er ikke vant til dette.
Nei det skulle tatt seg ut!Neo absolutt ikke! Ikke midt i utfordringsuka heller!![]()
Ok, ble dårlig søvn på dere begge daVar bare fordi kb lå der. Han var Urolig