Ha ha det må du velDa har man tatt på seg nye joggesko. Er på trilletur nr to i dag. Må trene av .meg Dåps kakene jaga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha det må du velDa har man tatt på seg nye joggesko. Er på trilletur nr to i dag. Må trene av .meg Dåps kakene jaga
Ta det neste uke daMotivasjonen er ikke derog jobb om 4 timer. Stressende dag da vi får fullt av varer ikveld og alt må ut
![]()
God dag snuppaGod morgen![]()
God mandagGod mandag!
Hva bringer uken? Her er drt bare stress fra tidlig morgen til seine kvelden. Gleder meg til hela allerede.
Den var vondTakk, det gjorde jeg
Hvordan var din natt?
God dagGodmorgon allesammen![]()
Her ligger eg 39 uker på vei i sofa å ønskar eg kan føda snart![]()
Lykke til hos legenOi, var den borte?!
God dag! Her er det snart legetime, ellers ingen planer
Du da?
Bra om han gjorde detTror han fikk opp øyasov godt jeg
håper du sov godt når du fikk lagt deg
![]()
Her regner detEr den borte?
Ser den såvidt her![]()
Så snill daSiden gubben var så sur igår gjorde han det godt igjen nå når han kom hjem fra statens vegvesen. Hadde kjøpt sjokolade og J sin favoritt smoothie.
Jippi, så gøy!Iphonen min er kommet! Håper jeg rekker å hente den før jobb![]()
God dagGod dag jenter hvordan har helgen vært?
Haha tror ikke de har smoothie og sjokolade derSå snill daselger de sånt hos statens vegvesen?
![]()
Det er så typiskI dag tror jeg ikke det er meningen at lillemann skal sove ute. Var å trilla og så satt jeg vogna på verandaen. Først kommer søppelbilen og han vokner og blir skikkelig redd. Da jeg endelig hadde fått han til å sove igjen kjører det 3 jagerfly over her..
God turDa har man tatt på seg nye joggesko. Er på trilletur nr to i dag. Må trene av .meg Dåps kakene jaga
Synes han bare var guffen jegSer gamle episoder av Hotel Cæsar, kjenner jeg savner Jens August og hans store prosjekter![]()
Da er det jo ganske oppdatertHaha jeg er 25 på mitt.
Ja. Spørs når gubben kommer hjem om jeg rekker detHåper du fikk en god trilletur
Å det er kjedelig :/
Håper du får den før jobbmin telefon er litt ugrei om dagen, men den får bare dø før jeg kjøper ny
![]()
Åh så deiligHoho J har sovet i over to timer igjen![]()