Fysj da!Må snør det jaggu meg her :O
Trodde dere var ferdig med sånn shit?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj da!Må snør det jaggu meg her :O
Du må være utslitt?!Var slitsomt å stå opp og dra på jobb i dag
Nei, han vært ute en "liten" stund nåEr ikke han med i de nyeste episodene lengre? Har ikke sett på det på i allefall åtte år![]()
Hehe litt kos i gamle episoder av favoritt serierSer gamle episoder av Hotel Cæsar, kjenner jeg savner Jens August og hans store prosjekter![]()
Oi, var den borte?!Nå måtte jeg lete for å finne skravletråden. God morgen damer! Hva bringer dagen?
Kos dere med fint værMornings!
Endelig ordentlig fint vær så her blir det en laaang trilletur i dag.
Der ser duNei, han vært ute en "liten" stund nå![]()
God dagGod morgen![]()
Sitter å klør meg i hodet med en HAUG papirer om foreldreansvar. For et styr![]()
Gjør dere på?![]()
God dag SaraGod morgen.
Sitter og ser på snuppa som leker. Lar henne styre selv. Det er gøy å se hvordan hun får mer kontroll over hendene og fingrene sine.
Straks skal jeg spise frokost og så skal vi ut og gå laaaaaang tur i det fine været.
Jeg trodde og detFysj da!
Trodde dere var ferdig med sånn shit?!
Er den borte?Hvor har det blitt av den gule runde saken vi hadde her igår .
Har han lyst på flere enn to tror du?Ja, jeg syns det![]()
Når har jeg gitt beskjed om at det er stopp,så da blir det eventuelt hans tur overtale med![]()
Dere er noen rivjern!Gøy å føle seg nyttig![]()
Jepp. 5 km tur er unnagjort. DeiligGod dag Sara
Håper dere har kommet dere ut i finværet!
Haha jeg er 25 på mitt.Ja, minner meg på jeg burde fornye bankkortbildet. Er jo 14 på det![]()
Oii oiiJa eg er lei eller sliten. Har termin om 10 dagar.
Håper du fikk en god trilleturDa har man tatt på seg nye joggesko. Er på trilletur nr to i dag. Må trene av .meg Dåps kakene jaga
Å det er kjedelig :/I dag tror jeg ikke det er meningen at lillemann skal sove ute. Var å trilla og så satt jeg vogna på verandaen. Først kommer søppelbilen og han vokner og blir skikkelig redd. Da jeg endelig hadde fått han til å sove igjen kjører det 3 jagerfly over her..
Håper du får den før jobbIphonen min er kommet! Håper jeg rekker å hente den før jobb![]()
Litt planer jaHvordan e formen??planer idag??