Krysser fingrene.God morgen!
Nå håper jeg verkstedet har tid til bilen vår i dag, og at det ikke vil koste skjorta :-o
Håper sykkelturen til jobb gikk bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene.God morgen!
Nå håper jeg verkstedet har tid til bilen vår i dag, og at det ikke vil koste skjorta :-o
Nei Nei nei! Sender litt sol din veiMå snør det jaggu meg her :O
He he du klarerdrt nok fintJo takktrenger jeg slikt et surrehode jeg er
![]()
Jeg var verken nydusja eller hadde rent sengetøyDa er det digg å være nysdusja og legge seg i rene sengklær![]()
God trilletur!God morgen.
Sitter og ser på snuppa som leker. Lar henne styre selv. Det er gøy å se hvordan hun får mer kontroll over hendene og fingrene sine.
Straks skal jeg spise frokost og så skal vi ut og gå laaaaaang tur i det fine været.
Nei og nei! Sender litt sol fra Trøndelag !Må snør det jaggu meg her :O
Ja han er ikke så værstFlink han er![]()
Ble det noe søvn i natt?Var slitsomt å stå opp og dra på jobb i dag
Den har viHvor har det blitt av den gule runde saken vi hadde her igår .
God morgenGod morgen![]()
Det er 45 min å gå? Det rekker du fint.God trilletur!
Vurderer det samme selv, har time til hs 12:15. Om jeg skal gå fra svigermor må jeg gå hvertfall 11:30. Problemet er at jeg skal tilbake igjen også, og har en avtale i totiden. Hva skal jeg gjøre tro?
Lite på planen denne uka, gitt.God mandag!
Hva bringer uken? Her er drt bare stress fra tidlig morgen til seine kvelden. Gleder meg til hela allerede.
Hva har du det så travelt med ?God mandag!
Hva bringer uken? Her er drt bare stress fra tidlig morgen til seine kvelden. Gleder meg til hela allerede.
Kan du sende den tilbakeDen har vi
Idag så er mannen hjemme. Måtte fikse nytt førekort. Mista det i går. Jeg og J er hjemne å koser oss. Dere da?God morgen!hva skal dere idag?
![]()
God morgen
Planer for dagen?