Skravletråd April

Titter innom før jeg skal vaske stua og starte med klærne i gangen :p
Blir oppgitt av jobben til mannen -.- de har ikke sendt han kontrakten på jobben hans annet enn læringstiden. Er det mulig?! Blir sendt på mail nå da :)
Må få ræva i gir å sende inn foreldrepenge søknad og :p men er så usikker på 80% eller 100%

Etterpå skal vi hente varene fra kolonial, for det var alt for dyr frakt i dag synes jeg :p

Hva gjør dere idag? :)

God morgen.

Sitter og ser på snuppa som leker. Lar henne styre selv. Det er gøy å se hvordan hun får mer kontroll over hendene og fingrene sine.

Straks skal jeg spise frokost og så skal vi ut og gå laaaaaang tur i det fine været.
God dag Sara:D
Håper dere har kommet dere ut i finværet!

Da har man tatt på seg nye joggesko. Er på trilletur nr to i dag. Må trene av .meg Dåps kakene jaga
Håper du fikk en god trilletur :)
I dag tror jeg ikke det er meningen at lillemann skal sove ute. Var å trilla og så satt jeg vogna på verandaen. Først kommer søppelbilen og han vokner og blir skikkelig redd. Da jeg endelig hadde fått han til å sove igjen kjører det 3 jagerfly over her..
Å det er kjedelig :/
Iphonen min er kommet! Håper jeg rekker å hente den før jobb :D
Håper du får den før jobb :) min telefon er litt ugrei om dagen, men den får bare dø før jeg kjøper ny :p

Back
Topp