Ser ikke hotel Cæsar jegJoda, det var han absoluttMen nå som han ikke har vært med på en stund hadde det vært gøy og fått ham tilbake
![]()
Mange år siden sist...så visste ikke at han var borte engang
Hva skjedde? Er han død?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke hotel Cæsar jegJoda, det var han absoluttMen nå som han ikke har vært med på en stund hadde det vært gøy og fått ham tilbake
![]()
Juhuu, så braHeldigvis la det seg ikke![]()
Hva har du fått?Alltid gøy å få pakkehjelper å handle på nett så for man en gå tur til butikken i samme slengen ute Å bare gå for å gå
![]()
Ellerd hadde jeg seriøst blitt deprimertJuhuu, så bra![]()
Jaaa!!!Lade såklart![]()
Og såå. Installere bv app!![]()
Hva har du bestilt?Alltid gøy å få pakkehjelper å handle på nett så for man en gå tur til butikken i samme slengen ute Å bare gå for å gå
![]()
Ellers får jeg nok abstinenser!Jaaa!!!flink pike!!
Det skjønner jeg godtEllerd hadde jeg seriøst blitt deprimert![]()
Det kan du ikke risikereEllers får jeg nok abstinenser!![]()
TakkFlink du er
Her er det lege snart, ellers ingen planerdeilig etter jobbehelg..
Hoho jaaHurra for god dupp![]()
Neo absolutt ikke! Ikke midt i utfordringsuka heller!Det kan du ikke risikere![]()
Ah trodde de var ferdig med håndball nå.Nei, de starter siste uken i april. Litt vel seint syntes jeg.. Fotballsesongen blir jo så kort.
Er R som skal spille to seriekamper i håndball...
Var bare fordi kb lå der. Han var UroligUff dagod klem til deg
![]()
Men nå ser jeg solSå trist da![]()
Hva fikk du?Alltid gøy å få pakkehjelper å handle på nett så for man en gå tur til butikken i samme slengen ute Å bare gå for å gå
![]()
Jeg blir så glad når noen strikker til barna. Det er helt supertFått svigers til min vennine til å strikke da hun ikke har barnebarn og elsker å strikke til småttinger
Helt sant sviger mor kom med ullsokker og viste frem ullgenser til LJeg blir så glad når noen strikker til barna. Det er helt supert![]()
Er på vei hjem fra den andre trille turen i dagnydelig da solen endelig ble med oss.
Er det ikke digg? Nå skal jeg hjem og lage ferdig ute pynten bare å lakke dem så de tåler regn og dritt vær (enkle tiltak for at det skal se koselig ut på vår lille uteplass vi har laga![]()
Haha skal pakke den opp nå. Bestilte en del den dagenHva fikk du?