Full fart idag?!Hiv og hoi! Snart er skatten vår! Så kan vi ta det rolig de neste hundre år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Full fart idag?!Hiv og hoi! Snart er skatten vår! Så kan vi ta det rolig de neste hundre år![]()
Flink du erTitter innom før jeg skal vaske stua og starte med klærne i gangen![]()
Blir oppgitt av jobben til mannen -.- de har ikke sendt han kontrakten på jobben hans annet enn læringstiden. Er det mulig?! Blir sendt på mail nå da![]()
Må få ræva i gir å sende inn foreldrepenge søknad ogmen er så usikker på 80% eller 100%
Etterpå skal vi hente varene fra kolonial, for det var alt for dyr frakt i dag synes jeg![]()
Hva gjør dere idag?![]()
Håper det forsvinner fortJeg trodde og det![]()
Nei, de starter siste uken i april. Litt vel seint syntes jeg.. Fotballsesongen blir jo så kort.Å ja sånn å forstå. Har fotballlaget startet med kamper?
Jaa, gleder meg til å ta den i brukJippi, så gøy!![]()
Så herlig daJepp. 5 km tur er unnagjort. Deilig
Takk for detLykke til hos legen
Så herlig da
Tror jeg skal løpe meg en tur i sola etterpå!
Ja, sånn er detDer ser dualt jeg ikke får med meg
![]()
Joda, det var han absoluttSynes han bare var guffen jeg![]()
Heldigvis la det seg ikkeHåper det forsvinner fort![]()
Er på vei hjem fra den andre trille turen i dagGod morgen![]()
Sitter å klør meg i hodet med en HAUG papirer om foreldreansvar. For et styr![]()
Gjør dere på?![]()
Mornings!
Endelig ordentlig fint vær så her blir det en laaang trilletur i dag.
Så trist daHer regner det
Hurra for god duppHoho J har sovet i over to timer igjen![]()
Og hva er det første du må gjøre med den????Jaa, gleder meg til å ta den i bruk![]()
Så braBra om han gjorde det
Takk, jeg sov perfekt!
Hørtes lurt utJeg går muligens en til. Hun er vel ferdig å sove sånn rundt 14, og da er det altfor lenge til 20, så rett og slett tenker jeg at sånn å gå (en omvei) og hente storebror på skolen er en fin plan![]()
Lade såklartOg hva er det første du må gjøre med den????![]()