Skravletråd April

Titter innom før jeg skal vaske stua og starte med klærne i gangen :p
Blir oppgitt av jobben til mannen -.- de har ikke sendt han kontrakten på jobben hans annet enn læringstiden. Er det mulig?! Blir sendt på mail nå da :)
Må få ræva i gir å sende inn foreldrepenge søknad og :p men er så usikker på 80% eller 100%

Etterpå skal vi hente varene fra kolonial, for det var alt for dyr frakt i dag synes jeg :p

Hva gjør dere idag? :)
Flink du er:D
Her er det lege snart, ellers ingen planer:) deilig etter jobbehelg..

Så herlig da:D
Tror jeg skal løpe meg en tur i sola etterpå!

Jeg går muligens en til. Hun er vel ferdig å sove sånn rundt 14, og da er det altfor lenge til 20, så rett og slett tenker jeg at sånn å gå (en omvei) og hente storebror på skolen er en fin plan :)

God morgen :D
Sitter å klør meg i hodet med en HAUG papirer om foreldreansvar. For et styr :P
Gjør dere på? :)
Er på vei hjem fra den andre trille turen i dag:) nydelig da solen endelig ble med oss.

Mornings!
Endelig ordentlig fint vær så her blir det en laaang trilletur i dag.

Er det ikke digg? Nå skal jeg hjem og lage ferdig ute pynten bare å lakke dem så de tåler regn og dritt vær (enkle tiltak for at det skal se koselig ut på vår lille uteplass vi har laga:)

Jeg går muligens en til. Hun er vel ferdig å sove sånn rundt 14, og da er det altfor lenge til 20, så rett og slett tenker jeg at sånn å gå (en omvei) og hente storebror på skolen er en fin plan :)
Hørtes lurt ut:D

Back
Topp