Helga bestod i stall jobb og dra rundt å fikse småting.Litt tidlig med 5.30:-/. Min kan også ha slike dager. Sov nå ihvertfall til 6.30 idag da, nå er det kosetid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helga bestod i stall jobb og dra rundt å fikse småting.Litt tidlig med 5.30:-/. Min kan også ha slike dager. Sov nå ihvertfall til 6.30 idag da, nå er det kosetid![]()
Herlig med litt kvalitetstid for far ogsåHelga bestod i stall jobb og dra rundt å fikse småting.pappa fikk hjemme tjeneste med den lille
Fått svigers til min vennine til å strikke da hun ikke har barnebarn og elsker å strikke til småttingerHeldigvis er det ikke jeg som tar meg av den jobben![]()
HahaJaajeg å. Haha endte med at jeg tok oppvasken istede for å se på!
Noe jeg ikke vil se før til vinterenSnø?:-O hva er det?![]()
Snille søte du♡Nei og nei! Sender litt sol fra Trøndelag !
Helt enig!Noe jeg ikke vil se før til vinteren![]()
Jaa søta♡♡ trenger litt solNei Nei nei! Sender litt sol din vei![]()
At det er jaÅ nei det høres kjipt ut
Nei er slutta nå heldigvis. Blir nok ikke å legge segHelt enig!. Snør det mye?
God mornGod morgen![]()
En travel uke her og. Baby, begge har jobb. Han dagtid jeg kveldstid. Så overtid på han hele onsdag. Gleder meg veldig til helg! Skal jobbe sent lørdag ogsåGod mandag!
Hva bringer uken? Her er drt bare stress fra tidlig morgen til seine kvelden. Gleder meg til hela allerede.
Ja, syns det.. Men, han er god på bunnenÆsj, da kunne han hjulpet litt mer til ja..![]()
Boka er bedreHahajeg så jo på den men koste meg med boka senere
![]()
Du må si fra hvis det hjelperSnille søte du♡
Jeg jobber i ettermiddag. 16-2330. Så sender sola tilbake klokken 4Du må si fra hvis det hjelpereneste kriteriet er at det blir igjen nok sol her til ettermiddagsturen jeg planlegger. Jobber du i dag, eller fri?
Er han tilgitt nå?Siden gubben var så sur igår gjorde han det godt igjen nå når han kom hjem fra statens vegvesen. Hadde kjøpt sjokolade og J sin favoritt smoothie.
Ja han er vel detEr han tilgitt nå?![]()
Helt standard pris detJa han er vel detdet var jo litt synd på stakkarn som mista alle kortene sine
![]()
Han var litt furt fordi han måtte ut med nesten 300kr for bilde og nytt førekort. Men det er vel prisen man må betale når man mister tinga sine![]()