Skravletråd April

Idag så er mannen hjemme. Måtte fikse nytt førekort. Mista det i går. Jeg og J er hjemne å koser oss. Dere da?

Oj, kjipt å miste det da :o
Her er dagen litt uviss ennå... F ligger og sover nå, men er ikke helt i form. Hoster, nyser og er slakk og snørrete :(
Holder nok han inne idag ja..

Kjenner følelsen. Selvom mi bare er knappe 4 mnd. Han står aldri opp før senest 09. Da har jeg i enkelte tilfeller vært oppe i 4 timer :o
Det er lett å være pappa, pleier jeg å si:p Junior hadde nettopp en periode der han våknet klokka 4 hver morgen.. Da var det rimelig tungt og irriterende at far sto opp i 9-10-tiden:o

Oj, kjipt å miste det da :o
Her er dagen litt uviss ennå... F ligger og sover nå, men er ikke helt i form. Hoster, nyser og er slakk og snørrete :(
Holder nok han inne idag ja..
Nei uff da :( god bedring til F :)
Her så ligger J å sover nå. Vi har hatt en uke med veldig lite matintak :( men nå er det back on track :D

Det er 45 min å gå? Det rekker du fint.

Om du har lyst.

Jeg skal gå bare for å kose meg jeg. Ingen avtaler i dag.
Tror ikke jeg orker stresse. Bruker nok ikke mer enn 35 min ved rask gange. Men er buden bort på kaffe og kaker i to-tida, og det er på andre sida sv byen. Altså ikke gåavstand :P satse på trilletur i ettermiddag.

Nei uff da :( god bedring til F :)
Her så ligger J å sover nå. Vi har hatt en uke med veldig lite matintak :( men nå er det back on track :D

Takk for det :) første gang han er syk stakkars :o
Åsså er han forstoppet i tillegg, så han skriker hver gang han prøver å få noe ut..syns så synd på han :(
Åh, mista matlysten? Var det en tann kanskje? :o

Det er lett å være pappa, pleier jeg å si:p Junior hadde nettopp en periode der han våknet klokka 4 hver morgen.. Da var det rimelig tungt og irriterende at far sto opp i 9-10-tiden:o
Det hadde vært greit hvis jeg amma, men det gjør jeg ikke. Han kunne fint gitt både nattmat og frokost:/

Godmorgon allesammen :-)
Her ligger eg 39 uker på vei i sofa å ønskar eg kan føda snart :-)

Takk for det :) første gang han er syk stakkars :o
Åsså er han forstoppet i tillegg, så han skriker hver gang han prøver å få noe ut..syns så synd på han :(
Åh, mista matlysten? Var det en tann kanskje? :o
Aii aii dobbelt opp der gitt :o stakkars liten.
Meen hey, første gang han er syk. Litt creds der. J har vært syk ett par ganger allerede, stort sett feber bare :p

Haha ja du! De tennene :p har lagt de litt på hylla. På lørdag under navnefesten fikk jeg spm hele tiden "har hun fått tenner, kommer det tenner snart"
Svare bare ja jeg ;) ikke en tann i sikte ennå.

Aii aii dobbelt opp der gitt :o stakkars liten.
Meen hey, første gang han er syk. Litt creds der. J har vært syk ett par ganger allerede, stort sett feber bare :p

Haha ja du! De tennene :p har lagt de litt på hylla. På lørdag under navnefesten fikk jeg spm hele tiden "har hun fått tenner, kommer det tenner snart"
Svare bare ja jeg ;) ikke en tann i sikte ennå.

Ja, sant.. Har vært heldige på sykdomsfronten! :) en gang må jo bli den første...
Haha, er ikke kommet noen tenner her heller enda :p
Ja, er vel like greit å svare ja, så gidder de ikke å spørre mer :p haha

Back
Topp