Skravletråd April

Litt tidlig med 5.30:-/. Min kan også ha slike dager. Sov nå ihvertfall til 6.30 idag da, nå er det kosetid :-)
Helga bestod i stall jobb og dra rundt å fikse småting.:) pappa fikk hjemme tjeneste med den lille

God mandag!

Hva bringer uken? Her er drt bare stress fra tidlig morgen til seine kvelden. Gleder meg til hela allerede.
En travel uke her og. Baby, begge har jobb. Han dagtid jeg kveldstid. Så overtid på han hele onsdag. Gleder meg veldig til helg! Skal jobbe sent lørdag også:)
Hva har du på plakaten?

Siden gubben var så sur igår gjorde han det godt igjen nå når han kom hjem fra statens vegvesen. Hadde kjøpt sjokolade og J sin favoritt smoothie.

Du må si fra hvis det hjelper :D eneste kriteriet er at det blir igjen nok sol her til ettermiddagsturen jeg planlegger. Jobber du i dag, eller fri?
Jeg jobber i ettermiddag. 16-2330. Så sender sola tilbake klokken 4 ;)

Er han tilgitt nå?:p
Ja han er vel det :) det var jo litt synd på stakkarn som mista alle kortene sine :p
Han var litt furt fordi han måtte ut med nesten 300kr for bilde og nytt førekort. Men det er vel prisen man må betale når man mister tinga sine :o

Ja han er vel det :) det var jo litt synd på stakkarn som mista alle kortene sine :p
Han var litt furt fordi han måtte ut med nesten 300kr for bilde og nytt førekort. Men det er vel prisen man må betale når man mister tinga sine :o
Helt standard pris det :p

Back
Topp