Skravletråd

Har babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjul :p Enn du?

Åkei, ja.. Langt over for å si det mildt, hehe :p
Hehe ja. her er vi også over det så:P

Har flere vogner, men den snuppa bruker mest er brio happy duo . (4hjul)

Det er så deilig det:D Har vi med lunsjen ut:D
Nydelig :) Elsker å være i skogen :) har så lyst på telttur, men det høres så kronglete ut med baby. Og er ikke så kjent i markanher nede heller. Orker ikke campe langs de derre typiske turstedene, med folk som kommer og går rundt teltet liksom :D

Har babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjul :p Enn du?

Åkei, ja.. Langt over for å si det mildt, hehe :p
Skal ut på tur med den i dag i marka, kan rapportere tilbake hvordan det gikk :)

Stemmer at forover er fra ca. 5 mnd, men man kan gjøre det for. Viktige er at de klarer å holde hodet selv. De anbefaler ellers å prøve det ut hjemme først i korte perioder av gangen - hvis det går greit, så er det bare å prøve ute :)

Skal ut på tur med den i dag i marka, kan rapportere tilbake hvordan det gikk :)

Stemmer at forover er fra ca. 5 mnd, men man kan gjøre det for. Viktige er at de klarer å holde hodet selv. De anbefaler ellers å prøve det ut hjemme først i korte perioder av gangen - hvis det går greit, så er det bare å prøve ute :)

Ja, det må du gjøre!

Må nok prøve det ut hjemme først med bæreselen, lenge siden hun satt i den sist.. Kom det kunne være veldig praktisk til når vi skal ut å reise om 1,5 mnd.. :p

Funnet ut at jeg fortsatt blir kvalm av parfyme. Gikk liksom aldri over etter svangerskapet :P

Takk det samme :) har tre ville gutter oppe å leker, de to små sover og når lillegutt våkner skal vi på besøk :) dere da?
Hehe full rulle da;)
Vært på skogstur vi. Hadde med pølser på termos ut, rundstykker og drikke:)
Jeg driver å lager middag her nå. Tar litt tid med forberedelser. Så er det mer utelek etterpå og kjøpe softis!!<3

Mhm :) men har splitter ny kokua jumper til lillegutt men han trenger litt lengre bein :p
Hehe ja.
Her rekker han ned og kunne fint syklet på sykkelen sin, men mestrer det ikke helt enda. Liker best å bli trillet på den:P

Nydelig :) Elsker å være i skogen :) har så lyst på telttur, men det høres så kronglete ut med baby. Og er ikke så kjent i markanher nede heller. Orker ikke campe langs de derre typiske turstedene, med folk som kommer og går rundt teltet liksom :D
Nei det skjønner jeg ikke frister:P
Har dessverre ikke tips å komme med heller. Var ikke på slikt som barn i grunn. Her gikk det i syden og campingplasser i Sverige:P

Nei det skjønner jeg ikke frister:P
Har dessverre ikke tips å komme med heller. Var ikke på slikt som barn i grunn. Her gikk det i syden og campingplasser i Sverige:P
Ok! Hmm.. har liksom ingen å spørre heller. Vet ikke om noen sånne tur freaks her akkurat :P

Back
Topp