Etter eldste?Så gøy dahar ikke prøvd det ennå vi.. Har i garasjen da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter eldste?Så gøy dahar ikke prøvd det ennå vi.. Har i garasjen da.
Så deilig altsåVært helt topp her også![]()
Ønsker alle en fin søndagHva er planene?
![]()
Åhh så deilig med boller. Vanlige hveteboller da?Det samme til deg! Vi skal bake boller som skal nytes ute i det fine været!! Helt fantastisk vårvær her nå!
Får besøk også
Dere da?
Det er vel de gamle babybjørnene som ikke er helt bra å bruke. Vi har en ny en og fysioterapeuten sa den var helt fin å bruke. Hun hadde lik selvSåpass ja! Høres ut som du får litt trening du da![]()
Har generelt båret mye her og, men hun trives bare i babybjørn bæresela, ig den er visst ikke helt ergonomisk riktig, så er ikke anbefalt å bruke den så mye. Manducaen vi har er hun ikke like glad i.
Men skjønner ikke hvorfor hun ikke greier å finne ro til å sovne..
Hvagjør du når han sovner da? Legger han i seng eller?
Så bra. Mye gjort nå da.Hei allei går var det full fart hele dagen
hadde svigermor, svigerfar, svigersøster, mamma og pappa her på hytta. Satte inn foringer rundt vinduene og monterte skuffer på kjøkkenet. Så ble det spekemat etterpå
nyyydelig vær og kjempeblid liten tass
våkna 6-7 ganger på 9 timer på natta :/ heldigvis litt bedre i natt
![]()
Åhh så deilig med boller. Vanlige hveteboller da?
Vi skal på skogstur. Ha med pølser på termos
Så kommer svigers innom i kveld.
Skal også prøve å få laget noe til en kake som skal være ferdig til i morgen![]()
Ja, det er kjempevanskelig. Vi valgte "hyttestil" på badet her. Gulvfliser som ser ut som drivved, baderomsplater i grått på en langvegg og hvitbeisa panel på resten. Ble skikkelig stiligSå bra. Mye gjort nå da.
Så spent på bad her hjemme nå som de begynner med i mai. Gleder meg. Men vanskelig å bestemme seg for design osv.
Godt han sov litt bedre i natt![]()
Så deilig daJa, enten det eller kanelsnurrereller kanskje begge deler..
Skrøyt sånn av været jeg, men det var en dusj det så var det overskyet
Så kjekt, dere er flinke til å komme dere ut og finne på ting dere! Hvordan gjør du det med lillemor da når dere skal i skogen?
kunne jeg fått sett bildeJa, det er kjempevanskelig. Vi valgte "hyttestil" på badet her. Gulvfliser som ser ut som drivved, baderomsplater i grått på en langvegg og hvitbeisa panel på resten. Ble skikkelig stilig![]()
Åh nå ble jeg nesten litt misunnelig!!! Skogstur ja!! Det må vi prøve å komme oss i gang med igjen snart, vi ogÅhh så deilig med boller. Vanlige hveteboller da?
Vi skal på skogstur. Ha med pølser på termos
Så kommer svigers innom i kveld.
Skal også prøve å få laget noe til en kake som skal være ferdig til i morgen![]()
Så deilig da
Åhh bahh...kjipt...håpe skyene forvinner igjen!!
Ja vi er mye ute...elsker det. OJ er mer glad i å være ute enn inne.
Tar med vognen og bæresele i tilfelle. Har med vårdressen hennes som jeg slenger på om hun blir mye utenfor vognen og posen oppi der. Hun er ikke så happysnappy med bæreselen for tiden, men litt går bra.
Vognen dra jeg nå med meg innover...ikke så mye ulendt terreng...går mest der det er flatt...og ikke redd for vognen så...de er til for å brukes...haha![]()
Flott da skal jeg inn å se derJalegger det på skjult
![]()
Det er så deilig detÅh nå ble jeg nesten litt misunnelig!!! Skogstur ja!! Det må vi prøve å komme oss i gang med igjen snart, vi og![]()
Må kanskje ta fram bæreselen hennes igjen her .. Brukte den bare i den værste skrikeperioden.. Når kan de sitte framover i de?
Deilig å være ute da! Bare jeg som set for meg at det er så tungvindt med vogna..men som du sier de er til for å brukes..
Vi fikk 4 timer i går, storesøster var ute hele dagen med en venninne.. Såg henne bare når hun kom for å spise litt![]()
Noen plasser kan det jo være det, men kommer oss alltids fremoverHva vogn har du?
Er vel fra 5mnd på ergobaby, men vekt sier 6,4kg så det er de jo over.![]()