Hehe ja. her er vi også over det såHar babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjulEnn du?
Åkei, ja.. Langt over for å si det mildt, hehe![]()
Har flere vogner, men den snuppa bruker mest er brio happy duo . (4hjul)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja. her er vi også over det såHar babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjulEnn du?
NydeligDet er så deilig detHar vi med lunsjen ut
![]()
MhmEtter eldste?![]()
Takk det sammeØnsker alle en fin søndagHva er planene?
![]()
Skal ut på tur med den i dag i marka, kan rapportere tilbake hvordan det gikkHar babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjulEnn du?
Skal ut på tur med den i dag i marka, kan rapportere tilbake hvordan det gikk![]()
Stemmer at forover er fra ca. 5 mnd, men man kan gjøre det for. Viktige er at de klarer å holde hodet selv. De anbefaler ellers å prøve det ut hjemme først i korte perioder av gangen - hvis det går greit, så er det bare å prøve ute![]()
Åh. Her bruker jeg uansett ikke nå så.Funnet ut at jeg fortsatt blir kvalm av parfyme. Gikk liksom aldri over etter svangerskapet![]()
Hehe full rulle daTakk det sammehar tre ville gutter oppe å leker, de to små sover og når lillegutt våkner skal vi på besøk
dere da?
Hehe ja.Mhmmen har splitter ny kokua jumper til lillegutt men han trenger litt lengre bein
![]()
Nei det skjønner jeg ikke fristerNydeligElsker å være i skogen
har så lyst på telttur, men det høres så kronglete ut med baby. Og er ikke så kjent i markanher nede heller. Orker ikke campe langs de derre typiske turstedene, med folk som kommer og går rundt teltet liksom
![]()
Nei, har ikke brukt selv heller, men blir kvalm av andre sinÅh. Her bruker jeg uansett ikke nå så.
Hvilken brukte du?
Men ikke du?Gubben vil til ullared![]()
Ahh sånn ja...Nei, har ikke brukt selv heller, men blir kvalm av andre sin![]()
Hehe jooo i grunn...Jeg er jo oppvokst i harryland så jeg glir rett innMen ikke du?![]()
Ok! Hmm.. har liksom ingen å spørre heller. Vet ikke om noen sånne tur freaks her akkuratNei det skjønner jeg ikke frister
Har dessverre ikke tips å komme med heller. Var ikke på slikt som barn i grunn. Her gikk det i syden og campingplasser i Sverige![]()
Haha! Harryland jaHehe jooo i grunn...Jeg er jo oppvokst i harryland så jeg glir rett innmen ikke ideelt med 2 små der vel?
Nei hehe..er kanskje få av deOk! Hmm.. har liksom ingen å spørre heller. Vet ikke om noen sånne tur freaks her akkurat![]()
Skal jeg først reise dit vil jeg shoppe litt og det er nærmest umuligHaha! Harryland jaNei, ville ikke dratt dit med 2-3 åring og baby nei
![]()