Skravletråd April

Hadde vært greit om jeg ikke hadde vært på jobb til 23:30 og ikke hjemme før 23:45 . Gubben var hjemme og fikk sove på ettermiddagen med henne, så jeg er noe sur at jeg ikke fikk lov å sove en time ekstra idag.

Åja, hun vekte meg med å sparke meg i puppa.og turbo
Huff da. Syns godt du kunne fått sovet litt ja. Kan du ikke bare gå å sparke ham ut av senga?

Ja kan ikke klage. Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini sov til 6.30 idag og det er ikke sååå gale:-). Bekkenet føles også litt bedre.
Der da?
Godt bekkenet er bedre :) kunne og trengt og sove mer. 1 til 6 med ei veldig urolig jente som holdt meg ekstremt mye våken i tillegg. Så småsur idag kjenner jeg :p kom jo ikke hjem av jobb før 23:45 heller

Godt bekkenet er bedre :) kunne og trengt og sove mer. 1 til 6 med ei veldig urolig jente som holdt meg ekstremt mye våken i tillegg. Så småsur idag kjenner jeg :p kom jo ikke hjem av jobb før 23:45 heller
Ååå nei så frustrerende :-/. Du får sende gubben din opp med henne slik du får sove litt til:-)

I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Æsj, så kjedelig! Her venter jeg på at mannen skal komme å overta så jeg kan sove litt.. Har vært oppe med mini i hele natt (tannfrembrudd).. Håper han kommer snart! :o

Trøtte her også selv om mini sov til 6.30:-).
Vi skal ut på tur med ett par vennepar og ungene. Opp til en liten fjelltopp rett med hun ene :-). Blir koselig :D. Der da?
Åå! Frister med en tur ut her også, men blir maling av kjøkken og litt rydding inne:/

Back
Topp