God morgen![]()
God morgen damerGod (trøtt) morgenhva bringer dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
God morgen damerGod (trøtt) morgenhva bringer dagen
Jepp. Han fikk sove i går ettermiddag 2 timer med henne når han var ferdig tidlig på jobb. Ingen kjære mor her i gårdenSay whaaat?? Ååh fyy F da hadde jeg blitt sur.
Trøtte her også selv om mini sov til 6.30God (trøtt) morgenhva bringer dagen
Du skal få se resultat senereHah, santmen hører det er godt kamera, så blir nok gode bilder
![]()
Cannot waitDu skal få se resultat senere![]()
Ja kan ikke klage. Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini sov til 6.30 idag og det er ikke sååå galeGod morgen. Alt vel?![]()
Huff da. Syns godt du kunne fått sovet litt ja. Kan du ikke bare gå å sparke ham ut av senga?Hadde vært greit om jeg ikke hadde vært på jobb til 23:30 og ikke hjemme før 23:45 . Gubben var hjemme og fikk sove på ettermiddagen med henne, så jeg er noe sur at jeg ikke fikk lov å sove en time ekstra idag.
Åja, hun vekte meg med å sparke meg i puppa.og turbo
Godt bekkenet er bedreJa kan ikke klage. Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini sov til 6.30 idag og det er ikke sååå gale. Bekkenet føles også litt bedre.
Der da?
"Skal ikke du stå opp og? Kom igjen" Fikk jeg bare til svar. Så det funka ikke..Huff da. Syns godt du kunne fått sovet litt ja. Kan du ikke bare gå å sparke ham ut av senga?
Ååå nei så frustrerende :-/. Du får sende gubben din opp med henne slik du får sove litt tilGodt bekkenet er bedrekunne og trengt og sove mer. 1 til 6 med ei veldig urolig jente som holdt meg ekstremt mye våken i tillegg. Så småsur idag kjenner jeg
kom jo ikke hjem av jobb før 23:45 heller
Måtte nok stå opp med henne jeg og. Så hjalp ikke å få gubben oppÅåå nei så frustrerende :-/. Du får sende gubben din opp med henne slik du får sove litt til![]()
Noen ganger kan man bli litt irritert på disse mennene"Skal ikke du stå opp og? Kom igjen" Fikk jeg bare til svar. Så det funka ikke..
Æsj, så kjedelig! Her venter jeg på at mannen skal komme å overta så jeg kan sove litt.. Har vært oppe med mini i hele natt (tannfrembrudd).. Håper han kommer snart!I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Lykke til med detLurer på om jeg skal legge meg snart. I morra venter en dag med mye rydding og maling av kjøkken. Skravles i morra kveld![]()
Du er nå søt daDe kan ikke lyve sååå mye![]()
Hallo hallTitt tei jenter
Ja er 3 dagen i dagNettopp begynt?
Åå! Frister med en tur ut her også, men blir maling av kjøkken og litt rydding inne:/Trøtte her også selv om mini sov til 6.30.
Vi skal ut på tur med ett par vennepar og ungene. Opp til en liten fjelltopp rett med hun ene. Blir koselig
. Der da?
Takk! Håper kjøkkenet blir bra til sluttLykke til med det![]()