Hello senoritaTitt tei jenter
Håper du lever livet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hello senoritaTitt tei jenter
Håper du har hatt en super kveldVært på ost og kjeks hos ei venninne mens mannfolka jobbavar hjemme å la tuppa før jeg dro da,derfor det har vært stilt fra min kant i kveld. Hadde alle en fin fredag?
![]()
De blir veldig tette. Håper de får mye glede av hverandre i årene framoverDet var imponerendekoselig da! Jeg får høre mine 3 er tette (6 år fra eldst til yngst) men du får jo 3 på ca 2,5 år? Var du i juni 15 gruppa?
Takk søte duSlenger inne et innlegg så ikke Ronja spammer
Natta snuppa, håper vakten blir bra .![]()
SeffHihi. Blir vel endel snaps![]()
Hihi, endelig en unnskyldning for å få det bruktSeff
Haha gubben hoppe opp av sofaen i går å jubla "men da kan vi jo bruke go pro kamera da" så fornøyd vett![]()
Det er braVeldig fin til den prisen![]()
Så braFøler jeg er kjempe heldig som har effekt av samarin jegto glass for dagen så slipper jeg stort sett det værste
![]()
Da skjønner jeg at du er trøtt og sur. Har selv vært våken siden fire og baby siden fem. Frøkna di da? Er ho litt mer opplagt enn mamman sin?I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Ja funket det men våknet av mini ila natten og da var den tilbake:-/Håper melk funket![]()
God (trøtt) morgenGod morgen![]()
Hadde vært greit om jeg ikke hadde vært på jobb til 23:30 og ikke hjemme før 23:45 . Gubben var hjemme og fikk sove på ettermiddagen med henne, så jeg er noe sur at jeg ikke fikk lov å sove en time ekstra idag.Da skjønner jeg at du er trøtt og sur. Har selv vært våken siden fire og baby siden fem. Frøkna di da? Er ho litt mer opplagt enn mamman sin?
God morgen. Alt vel?God morgen![]()
Vi har brukt det i bilen, men hvor spennende er det å filme en vei med biler påHihi, endelig en unnskyldning for å få det brukt![]()
Say whaaat?? Ååh fyy F da hadde jeg blitt sur.I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Hah, santVi har brukt det i bilen, men hvor spennende er det å filme en vei med biler påså da benytter vi oss sjangsen til å bruke det nå
![]()