Skravletråd April

Vært på ost og kjeks hos ei venninne mens mannfolka jobba ;) var hjemme å la tuppa før jeg dro da,derfor det har vært stilt fra min kant i kveld. Hadde alle en fin fredag? :)
Håper du har hatt en super kveld:D

I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...

I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Da skjønner jeg at du er trøtt og sur. Har selv vært våken siden fire og baby siden fem. Frøkna di da? Er ho litt mer opplagt enn mamman sin?

Da skjønner jeg at du er trøtt og sur. Har selv vært våken siden fire og baby siden fem. Frøkna di da? Er ho litt mer opplagt enn mamman sin?
Hadde vært greit om jeg ikke hadde vært på jobb til 23:30 og ikke hjemme før 23:45 . Gubben var hjemme og fikk sove på ettermiddagen med henne, så jeg er noe sur at jeg ikke fikk lov å sove en time ekstra idag.

Åja, hun vekte meg med å sparke meg i puppa.og turbo

Vi har brukt det i bilen, men hvor spennende er det å filme en vei med biler på :p så da benytter vi oss sjangsen til å bruke det nå :)
Hah, sant :p men hører det er godt kamera, så blir nok gode bilder:)

Back
Topp