Hallo SynnøveHei på dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo SynnøveHei på dere![]()
Hihi, jeg må orke å se det jeg, og da må jeg være innstilt på detHaha, da har du en del ja. Jeg ser sånne type serier når jeg ikke er i humør helst
Blod, gørr, drap... Perfekt når jeg ikke orker annet.
Jepp, tre netter på radStemmer. Du hadde jobbehelg du nåjobber du søndagen også da?
Håper melk funketMå visst finne meg noe melk. Halsbrann til 1000 her![]()
Æsj daOoog da har frøkna vært våken i 40 min. Var for godt til å være sant at hun skulle sovne så tidlig. Så i stedet nå har vi nok lys våken baby i et par timer til.
Hihi, jeg må orke å se det jeg, og da må jeg være innstilt på det![]()
Og det har jeg ikke vært i vinter. Men kommer nok ;-)
Drikker du hostesaft?Hoster fortsatt opp lungene og ørene smeller men ellers bra
Håper ikke detPleier å legge seg ca kl 19-20Så er jo ikke såå mye tidligere, men syns liksom at å sovne for kvelden og natta kl 18 høres for godt ut til å være sant! Kanskje hun er lys våken kl 04 i natt da :O
Ja, kjæresten til venninna mi var og hjalp han å skru kjøkkenSå deilig da!Gubben hjemme og jobber på huset?
Det er ganske tristKjedelig at det var tomt for Pepsi max i kjøleskapet:/
Jeg er på jobbHva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..
Ha en god nattLurer på om jeg skal legge meg snart. I morra venter en dag med mye rydding og maling av kjøkken. Skravles i morra kveld![]()
Haha ja det bør gå![]()
Titt tittInnom før nattanoen her enda ?
Neida, jobb noen timer tilNå har du vel lagt deg ?![]()
Nettopp nattehelgene som er noe drittSånn ideelt sett synes jeg nattevakter er veldig kjekt med små barn.. Jobbe mens de sover og sove mens de er i Bhg/skole.. Så lenge en ikke jobber natt på helg![]()