Så spennendeJoda vi har fått lån nå venter vi på at gården vår skal dukke opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeJoda vi har fått lån nå venter vi på at gården vår skal dukke opp![]()
De må behandle med det også ja...? Er det betennelser??Yes så blir mye abkurer dessverre
Hus med masse soverom eller ti boenheter. Ligge en time fra gubbens jobb ca 60 dekar med jord og helst låveSå spennendevet dere hva dere ser etter da ?
Ti eller to? Skal dere drive noe gårdsbruk?Hus med masse soverom eller ti boenheter. Ligge en time fra gubbens jobb ca 60 dekar med jord og helst låve
SendtPm er bra. Klem.
Tror du vi husker det når dagen kommer???Hipp hipp!![]()
Ofte må jeg det men har heldigvis fått noen tips til forebygging så jeg slipper st det går for langt hver gang.De må behandle med det også ja...? Er det betennelser??
Tror ikke det, nei. Men kanskje en skravletråd?Ja... Men kan man ha dagbok der?
Liker ikke!!De trøbler de![]()
Dagbok hvor?Tror ikke det, nei. Men kanskje en skravletråd?
En annen plass for de vil ikke skravle herDagbok hvor?
Ikke jeg hellerLiker ikke!!
Tror du vi husker det når dagen kommer???![]()
Lurer på om jeg skal legge meg snart. I morra venter en dag med mye rydding og maling av kjøkken. Skravles i morra kveld![]()
Tusen takkÅåå, gratulerer! Så spennende![]()
Tusen takkGratulerer! Greide de se kjønn? (Eller kanskje de ikke så etter heller) vi så tydelig 11+6 så er spent på hvor mange andre som gjør det.
Har du flere barn? Gamle?