Skravletråd April

Jaaa, det stemmer jeg for! Det må da være klv?

Burde være mulig, faren er om for mange slenger seg med så får det fort likevel.

Alternativet er ei dagbok vi kan spamme da

Burde være mulig, faren er om for mange slenger seg med så får det fort likevel.

Alternativet er ei dagbok vi kan spamme da
Dagbok med spamming kunne jeg godt hatt, men hvor...? 'Hører' jo ikke til noe sted jeg... Var ikke her i barselklubb med barna...

God kveld :)

Har fått telefonen min i dag :D Fornøyd hittil !

Aaah:-). Kjedelig når slik skjer
Lenge siden vi har hatt det :-). Godt en sjelden gang:-)
Jepp :/ ja helt enig :)
Koselig med besøk:D
Da blir det kjærestetid på dere da?❤️
Ja :( og hun dama på nav: vi dekker ikke barnehageutgifter nei ... 17 kr dagen ekstra med barn. Møkkakjerring -,-
Ja :D ser han ikke så ofte :/ vi skal enten på kino eller film hjemme på søndag mens hun er med mamma :D

Takk 8)
Veldig kjekt. Har lånt en s3 i en uke mens jeg venta på telefonen.. MEGET godt å kunne legge den fra seg. Var enormt treg..

Hva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..

Hva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..

Jeg skal se på litt Grimm! :)
Håper på å få være i fred resten av kvelden :p
Hva ser du på?

Dagbok med spamming kunne jeg godt hatt, men hvor...? 'Hører' jo ikke til noe sted jeg... Var ikke her i barselklubb med barna...
Du hører til på generell du. Eller livet med barn, men det Skravles lite der...

Back
Topp