Jaaa, det stemmer jeg for! Det må da være klv?
Burde være mulig, faren er om for mange slenger seg med så får det fort likevel.
Alternativet er ei dagbok vi kan spamme da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, det stemmer jeg for! Det må da være klv?
Dagbok med spamming kunne jeg godt hatt, men hvor...? 'Hører' jo ikke til noe sted jeg... Var ikke her i barselklubb med barna...Burde være mulig, faren er om for mange slenger seg med så får det fort likevel.
Alternativet er ei dagbok vi kan spamme da
Hvilken telefon daGod kveld
Har fått telefonen min i dagFornøyd hittil !
God kveldGod kveld
Har fått telefonen min i dagFornøyd hittil !
Hvilken telefon da![]()
God kveld
Hvilken telefon er det?
Grattis!Samsung galaxy J5!
Veldig bra til den prisenBetalte rundt 1900 med frakt
![]()
Gratulerer med ny telefonSamsung galaxy J5!
Veldig bra til den prisenBetalte rundt 1900 med frakt
![]()
Aaah. Kjedelig når slik skjer
Jepp :/ ja helt enigLenge siden vi har hatt det. Godt en sjelden gang
![]()
Så trasig![]()
Koselig med besøk![]()
JaDa blir det kjærestetid på dere da?![]()
Grattis!
Heldige lillesnuppTil dere som så bilde tidligere i uka. Det ble rosa kjole på lillesnupp fra lillelam![]()
Så kjedelig!!!![]()
JaSynd mange opplever nav slik.. Heldigvis slapp Mamman min så mye styr da hun ble ufør.. Svigermor derimot sliter mer.. Og hun har problemer med begge hendene. Da er det lite man greier asså.. Men nav er så himla vanskelige med henne..
Gratulerer med ny telefon![]()
Strikker, vasker flasker (gjøres hver kveld da) og ser TV. Bor fortsatt til svigers...Hva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..
Alltid gøy med ny telefonTakk
Har sittet og tukla med den i flere timer nå
Bare for å ordne på apper og innstillinger![]()
Hehe, plutselig kjentes det bra at barna legger seg relativt tidligHva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..
Alltid gøy med ny telefon![]()
Hva driver dere med i kveld? Her er ungene nettopp blitt jaget i seng og jeg har endelig fått fjernkontrollen for meg selv..
Du hører til på generell du. Eller livet med barn, men det Skravles lite der...Dagbok med spamming kunne jeg godt hatt, men hvor...? 'Hører' jo ikke til noe sted jeg... Var ikke her i barselklubb med barna...