To timer på sofaen var ikke helt feil nei
Gjør dere på i kveld da?
Herlig med sofatid! Jeg skal rydde etter dagens rot.. Det tar heldigvis ikke lang tid.. Og henge opp klær.. Komme meg i seng tidlig så jeg er klar for en ny dag med barna mine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To timer på sofaen var ikke helt feil nei
Gjør dere på i kveld da?
Fikk litt dårlig samvittighet for at han hadde glemt detFlink mann![]()
Fikk se et lite bankende hjerte på UL i dag![]()
Er 11+6 i dag![]()
Da klikker mobilen min sukk hjelpes meg skulle ikke være enkelt nei![]()
Så deiligJepp, de har sovet lenge nå. Minstemor hadde sovet lite i løpet av dagen, så hun sluknet rett etter mat![]()
Vi får lage en "vi som vil skravle ikke så fort" tråd på generell ;-)Nei, har liksom ikke noe i 2016-tråden å gjøre lengre...![]()
Takk for detHar troa på deg!
Hoster ne veldig fortdatt og har ører som smeller men ellers braokei. Hvordan er formen nå. blitt frisk igjen?![]()
Åååh fort gjort å glemme noe i butikken daFikk litt dårlig samvittighet for at han hadde glemt det![]()
Du må kjøpe merKjedelig at det var tomt for Pepsi max i kjøleskapet:/
Henger jaggu lenge iHoster ne veldig fortdatt og har ører som smeller men ellers bra![]()
Takk for detSå deilighåper dere får en fin kveld, med Pepsi Max
![]()
Kan skje det jaÅååh fort gjort å glemme noe i butikken da![]()
Mannen har akkurat handlet inn nåDu må kjøpe mer
Bra det funker daÅåå? Funker fint her ihvertfall![]()
Høres ut som en god planHerlig med sofatid! Jeg skal rydde etter dagens rot.. Det tar heldigvis ikke lang tid.. Og henge opp klær.. Komme meg i seng tidlig så jeg er klar for en ny dag med barna mine![]()
Tuuusen takkLykke til i morgen ❤![]()
Jaaa, det stemmer jeg for! Det må da være klv?Vi får lage en "vi som vil skravle ikke så fort" tråd på generell ;-)
Litt random quote her...Du må kjøpe mer