Skravletråd

Nei, det må jo være verre og vente til etter fylte ett år med å rette på sånt!
Ååh, var en sånn jeg skulle hatt når jeg gikk gravid da. :p fikk bekkenløsning i uke 8. (Snork..) får huske på det til en eventuelt neste gang ;) er det naprapat som gjør sånne forferdelige knekkelyder? :p
Ja det må jo være verre det :)
Oi, det var tidlig! Jeg fikk det i uke 16 etter å ha vært i new york.. Ble mye gåing :P

Er en ting hun gjør som lager knekkelyd, men det er kiropraktor som er knekkeren ;)

Oi, det var tidlig! Jeg fikk det i uke 16 etter å ha vært i new york.. Ble mye gåing :p

Er en ting hun gjør som lager knekkelyd, men det er kiropraktor som er knekkeren ;)
Bare jeg hører NY så kribler det i fingrene etter å reise dit igjen

Haha de er rare :) hun her prøver å sleike det av skjea :P men det blir på en måte motsatt så hun dytter ut igjen med tunga det jeg har lurt inn i munnen :P
men vi har ikke holdt på så lenge da, lærer nok snart :D

Oh gøy, hva er det for noe da? :D
Hehe ja:P men jeg tror de av ren refleks dytter ut det som kommer på tunga. Det er derfor man gir tran og slikt med sprøyte i munnviken litt langt bak:)
Sola er borte her i noen mnd på vinteren, så det feires at den er tilbake med et slags karneval i byen:) så alle utkledde går i tog, og så er det vinnere av beste kostyme og litt forskjellig. Og mange som reiser ut på kvelden da:P litt liv rett og slett:)

Oi, det var tidlig! Jeg fikk det i uke 16 etter å ha vært i new york.. Ble mye gåing :P

Ja, veldig tidlig. Var 50% sykemeldt fra da til uke 20 og 100% derfra og til "mål".
Ååh, New York <3 det er en by jeg jammen hadde ofra muligheten for å få bekkenløsning i ;) vært der en gang, faaaaaantastisk!
Okej, da ble naprapat mindre skummelt :p

Sånn, der sovnet lille dyret :)

Han er blid som dagen er lang så lenge det skjer noe - men når han må sove, da blir det fullt kaos

Gjort på da:)?
Vi startet dagen med å besøke bestevenninnen min og kidden hennes som er 2mnd eldre - er så morsomt å se hvordan hun utvikler seg og hva lille skal lære seg :)

Så var vi en tur innom jobben og hilse på kolleger :) alltid koselig å treffe på dem ^^

Så dro vi og handlet etterpå - var usedvanlig deilig å kræsje på sofaen etterpå :P

Back
Topp