Skravletråd

Åååh yums. Magen min rumlet høyt nå :p

Har kjøpt inn melon og spekeskinke til i morgen - bare håper den er moden!

En hovedrett med kylling skal jeg klare...var egentlig en kyllinggryte med chilli og lime som stod på menyen...

Dessert er nå min greie så det går også bra...

men forrett...njaaa...skal vel klare det også;)

En hovedrett med kylling skal jeg klare...var egentlig en kyllinggryte med chilli og lime som stod på menyen...

Dessert er nå min greie så det går også bra...

men forrett...njaaa...skal vel klare det også;)
Tviler ikke på at du får det til :) du får oppdatere oss på hva du lander på :)

Betyr bare at det var god underholdning på forumet, det ;)

Men var kjedelige greier. Tror jeg da foretrekker "Dating in the dark" Av sånne konsepter
Good good:D

Ikke sett det du nevner der...

Planer for morgendagen btw.?

Good good:D

Ikke sett det du nevner der...

Planer for morgendagen btw.?
Skal inn og møte bestevenninnen min først, så rask tur innom jobben etterpå :)

Vår et show som gikk på tv for noen år siden - de setter opp blind dates i mørket, så skal man velge hvem man har best kjemi med. Så får de se hverandre uten at den andre får sett relasjonen og får mulighet til å møte den personen igjen for videre Dating.

Skal inn og møte bestevenninnen min først, så rask tur innom jobben etterpå :)

Vår et show som gikk på tv for noen år siden - de setter opp blind dates i mørket, så skal man velge hvem man har best kjemi med. Så får de se hverandre uten at den andre får sett relasjonen og får mulighet til å møte den personen igjen for videre Dating.
Ja stemmer..du sa jo det:P Jeg bør sove kanskje;)

ahh ja det har jeg hørt om:D

Ja stemmer..du sa jo det:P Jeg bør sove kanskje;)

ahh ja det har jeg hørt om:D
Vår ganske interessant å se hvor godt overens de kom, for å så snu på hælene når de fikk se hvem der var de hadde så mye til felles med :O

Ja, blir nok seng på meg og snart..

Vår ganske interessant å se hvor godt overens de kom, for å så snu på hælene når de fikk se hvem der var de hadde så mye til felles med :O

Ja, blir nok seng på meg og snart..

hehe okei. :P Likte ikke utseende og da snudde det?

Mhm ja...får takke for meg...snakkes;) Sove godt:D

hehe ååhh...nææh har ikke hørt andre som er sånn...jeg digger det:D
Hahaha! Jeg digger det ikke. Er så ille noen ganger at jeg kan feks ikke ligge på sofaen å sove med ryggen til tven, hvis den står på og lager lyd! Haha, men er ikke alltid det er så ille. Og skjønner ikke hvordan det er mulig at en lyd kan føles som kiling! Men det gjør det altså..

Hadde tenkt å skravle her idag jeg.. ble visst ikke så mye av det gitt... får ta det igjen i morgen

Back
Topp