Er noe snakk om at det skal kunne gjøres fra svinesundsbruanope har ikke det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe snakk om at det skal kunne gjøres fra svinesundsbruanope har ikke det![]()
Var der på busstur for 10 år siden tenker jeg. For et magisk sted. Så heldig du er som har familie derAaaah Toscana! For skal vi i sommerHar familie der nede og, egentlig
gamle elr nyeEr noe snakk om at det skal kunne gjøres fra svinesundsbrua![]()
Deilig å være der nede i varmen nå. Her er det grått og litt regn nesten hver dag nå..hehe skjønenr det med pizza da
Yes vi var i Spania![]()
Vi har jo ingenting sånt lengreHobbypakken her også i grunnOg bilen er veldig flott selv om vi har veldig mye sånt...
Husker ikke alle premiene i farta heller...
dove så hadde min mor fått det.
her også...vært litt bedre i dag da...men gråttDeilig å være der nede i varmen nå. Her er det grått og litt regn nesten hver dag nå..![]()
Nei var så mange denne mndVi har jo ingenting sånt lengrega bort alt etter eldste
husker ikke alle premiene selv
![]()
Gamlegamle elr nye?
Lyst?![]()
Ikke feil å reise tilbake en gang da, neiVar der på busstur for 10 år siden tenker jeg. For et magisk sted. Så heldig du er som har familie derVil gjerne reise dit igjen en gang nå som jeg er litt eldre
![]()
Ikke faenGamle
Nei er du gærn jeg hadde nok dødd av redsel tor rjegdu da??
Mye fint daNei var så mange denne mnd![]()
Mer høstvær enn vårvær, men det kommer vel. Er jo så deilig når sola skinner skikkelig om våren!her også...vært litt bedre i dag da...men grått
Var i Frankrike på ferie for noen år siden. En liten landsby en time unna Nice. Var ikke så verst der hellerIkke feil å reise tilbake en gang da, nei
Har mest familie i Frankrike, da. Så mens dere claimer Spania og Italia, så beholder jeg landet i midten![]()
Hvilken vei da, fra Nice?Var i Frankrike på ferie for noen år siden. En liten landsby en time unna Nice. Var ikke så verst der heller![]()
HehIkke faen![]()
Var vel koffert også.Mye fint da![]()
Ja er så sant detMer høstvær enn vårvær, men det kommer vel. Er jo så deilig når sola skinner skikkelig om våren!
Oppover...?Hvilken vei da, fra Nice?
Er så fint det nede!
God nattMen natta jenterSove godt
<3