Håper på nr 2.

32+0❤️

Sen oppdatering i dag, gått unna selvom jeg har vært her inne flere ganger:).

Vært hos legen på kontroll i dag og ny blodprøve. Er resus minus så må ta antistoff blodprøve uke 32 og 36:). Er den bra hører jeg ingenting, hvis ikke ringer nok sykehuset.

Alt var bra på kontrollen, bt var bra, hb holder seg stabilt og lille frøkna vokser fint ifølge sf målet:). Hjerte slo 150❤️. Har fått litt vann i kroppen, hendene er værst. Sikkelig vondt, spesielt på natten.

Lille frøkna i magen er aktiv og beveger fint på seg:). Ligger i hodeleie, men ikke fester. Magen har sunket litt, så lettere å puste:).

Ellers er formen grei. Kjenner jeg er tyngre og kvalmen kommer noen dager. Kastet opp en dag uken som var...

Har snakket med sykehuset i dag og mulig fått dato for ks, men den datoen er hemmelig, så jeg annonserer det her når hun er ute❤️. Litt skummelt å få en dato:o. Nå er det bare å glede seg❤️❤️.

Ha en fin uke:)

Heldiggrisen :D føles som tiden har gått fort ❤ Lykke til på den store dagen kjære deg ❤
Ja, føler meg virkelig heldig:). Håper du flytter på terminforum nå du også❤️. Det går fort omdagen, håper det fortsetter:D. Fortsatt veldig lenge til ks, men får noe å telle ned til:). Takk for det søte deg:)

Så bra at alt er bra i magen. Spennende med dato og telle ned til. ♡ :)

Ja, føler meg virkelig heldig:). Håper du flytter på terminforum nå du også❤️. Det går fort omdagen, håper det fortsetter:D. Fortsatt veldig lenge til ks, men får noe å telle ned til:). Takk for det søte deg:)
Du er kjempe heldig :D
Tusen takk det håper virkelig jeg også :)

Ja dagene går fort og man vil jo gjerne at de skal det når man har ventet en god stund på huleboeren :)

Så innmari spennende at du sannsynligvis har fått dato for når hun kommer. Det må være helt freaky :D ❤ Ikke lenge igjen nå!

Så innmari spennende at du sannsynligvis har fått dato for når hun kommer. Det må være helt freaky :D ❤ Ikke lenge igjen nå!
Ja, det er veldig spennende og skummelt samtidig:D. Jeg fikk brevet i posten på fredag, så nå er det virkelig.. Så lenge ikke det skjer noe før det vet vi fødselsdagen til lille❤️. Absolutt ikke lenge til og nå skjer det mye fremover:). Også må jeg følge med på deg, veldig spennende for deg fremover også nå:D

33+0❤️

Nå går ukene unna:D. Formen er opp og ned. Noen dager er jeg veldig sliten og trenger en lur på dagen. Begynt å bli litt kvalm/uvel på morgen, men ikke kastet opp *bank i bordet*. Ellers har jeg litt problemer med å sove på natten, vir meg mye og får vondt i kroppen. Hendene mine er hovende og veldig vonde på natten.. Blitt litt hovend i beina og ansiktet også.. Ikke lenge igjen, så premien er snart rundt hjørne❤️❤️.

Var hos jordmor i dag og alt var bra:). Lille jenta var aktiv i magen og lagt seg med hodet godt ned i bekkenet❤️. Ikke festet enda, men trenger igrunn ikke gjøre det:).

Håper dere får en fin uke:)

34+1❤️.

Dagene går unna. Må innrømme at jeg begynner å bli sliten omdagen.. Dro på legekontroll på torsdag pga var veldig hovend og opp 3 kg på 3 dager:o. Bt og urin var helt perfekt. Hatt litt vondt i hodet og litt ubehag i magen, pluss at lille mor var litt mer rolig.. Legen ville sendte meg til poliklinikken på føden for en skjekk.. Tok ctg og lille frøkna var kjempe urolig og hadde høy puls i nesten 40 min:o. Jeg måtte ligge med registrering til hun roet seg. Hun gjorde det og alt så normalt ut. Var en tur inne hos legen og tok ul. Frøkna lå i hodeleie og hadde riktig fostervann og normale bevegelser. Blodgjennomstrømning i navlesnoren og hjernen var normal. Hun målte henne til å være 11% større, men det sa hun var innenfor normalen. Jeg tok blodprøver for å se etter om det var tegn på svangerskapsforgiftning og dro hjem. Legen fra sykehuset ringte meg dagen etter å sa prøvene så fine ut. Hun ville jeg skulle komme tilbake om 14 dager og dra oftere på kontroll hos jordmor/fastlege.

Var hos jordmor i går, alt var bra med meg og lille frøkna. Lille jenta lå ikke i bekkenet lenger, så enten har hun snudd seg i sete eller så har hun bare sklidd litt oppover:). Det blir jo ks uansett, så samme for meg hvordan hun ligger:).

Utenom at jeg har mye vann i kroppen og mer sliten har kvalmen kommet tilbake.. Senest i sag kastet jeg opp:(. Det sa jordmor var normalt nå at mange plager fra 1 trimester kan komme tilbake nå..

Nå nærmer det seg veldig at lille kommer ut, gleder oss masse❤️❤️❤️.

Ha en fin uke:)

Så kjipt med kvalmen, men godt det snart er over. Du vet det jo helt sikkert også! :D

Uff, det høres fryktelig tungt ut :( Godt det ikke er så lenge igjen, men det føles sikkert lenge nok når man ikke er helt i form. Sender deg en klem ❤

Uff, det høres fryktelig tungt ut :( Godt det ikke er så lenge igjen, men det føles sikkert lenge nok når man ikke er helt i form. Sender deg en klem ❤
Tusen takk søte deg❤️. Det er helt normalt at det er tungt på slutten, men skal i grunn ikke klage;).

35+0❤️.

Nå er det bare litt over 5 uker til termin, men hun kommer litt før:). Om om 5 uker er ho her forhåpentligvis:). Gleder meg masse til å hilse på lille jenta vår❤️.

Formen er opp og ned. Begynner å bli veldig tungt nå, har en del vann i hender og føtter.. Hovnet litt opp i ansiktet.. Kvalmen er tilbake, så jeg har tatt på med seaband igjen, men de er vonde spesielt på natten, så tatt de av inni mellom. Når jeg har hatt på bandene har jeg ikke kastet opp, håper det holder seg sånn.. Ekstrem trøtt igjen, har behov for en lur på dagen.

I natt har jeg sovet utrolig dårlig, oppe å tisser mange ganger.. I natt hadde jeg også noe som minnet veldig om veer, men det ga seg heldigvis:).

Skal til jordmor etterpå, så håper alt fortsatt er stabilt. På torsdag skal jeg på ny kontroll på sykehuset, så satser på at alt fortsatt er bra:).

Ha en fin uke❤️

Nærmer seg fort nå:D

Back
Topp