Mmmm isvann:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du gjøre. Riktig god bedringNope er ikke det. Har hanglet en ukes tid uten å ta hensyn til feber , øreverk og forkjølelse,; så har bare blitt verre. Nå får jeg ta det med ro så jeg blir frisk
Her er både vaskemaskin og oppvaskmaskin ferdig. Så vae det å tømme daFår vel sette på en vask
Det er deilig!Mmmm isvann:-D
Nei, jeg var ikke på jobbVar 6000 målet i dag?
Er du på jobb?
Hehe. Skal mye til før jeg sovner på sofaen faktiskSamme her, men veldig ofte merker jeg ikke at jeg er trøtt før jeg har sovet en time eller tre på sofaen![]()
Du får prøve å nyte det så godt som du kanTermin 27. Juli så er en god stund å gå hjemme å tråkke![]()
Så nusseligDenne ♡
![]()
Så herligHmm, har 2 av verdens beste motivatorer, den ene sover søtt og den andre sparker så fint fra innsiden ♡
Gratulerer så mye med babyBle akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Ja skal ikke klageDu får prøve å nyte det så godt som du kanEr formen bra eller?
Takk for detJa det må du gjøre. Riktig god bedring
Ja, fått skikkelig cravings på det nå:-DDet er deilig!
Min er akkurat satt på. Henge opp blir mannens jobbHer er både vaskemaskin og oppvaskmaskin ferdig. Så vae det å tømme da![]()
Hvem tar brettinga?Min er akkurat satt på. Henge opp blir mannens jobb
Jobb i dag?Nei, jeg var ikke på jobb
Og ja målet var 6000![]()
En av ossHvem tar brettinga?
Ikke det verste å få cravings på vann da! Hadde ingen vravings i mine svangerskap, men fikk generelt større matlyst. Alt var godt! Herregud som jeg nøt dem brødskiva med leverposteiJa, fått skikkelig cravings på det nå:-D
God formiddagGod morgensovet i 7 timer før jobb, hærlig !!! Husker ikke sist. Så deilig
![]()
![]()