Denne ♡Kjappstrikka drakt har jeg laget noen av
Hva er lille sukkerspinn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne ♡Kjappstrikka drakt har jeg laget noen av
Hva er lille sukkerspinn?
Hadde du en fin dag?Det var mange planer
Vaske klær
Legge sammem klær
Hente pakke
Fylle bensin
Hvile på sofa
Det blir litt roligere for meg framover nå, når det værste er gjortEllers kommer jeg å gjør det![]()
Hmm, har 2 av verdens beste motivatorer, den ene sover søtt og den andre sparker så fint fra innsiden ♡Hvor finner du all energien hen??![]()
Jeg er ikke i seng endaGod natt damer :-D
Ble nesten 01 i natt og
Makan![]()
Jeg er i seng, og fikk akkurat inn 3.5-åringenJeg er ikke i seng enda![]()
Så spennende!! Hadde du noen andre faretegn på preeklampsi? Spør bare siden jeg selv ble satt igang pga høyt BT. Men jeg måtte få 170/120 før de gjorde noehadde ingen andre faresignaler enn svimmelhet.. Urin og blodprøver var normalt
Ble akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fintHåper alt går kjempefint![]()
Aha sånn å forstå jaHusker med gutta at når de begynte med såpass kraftige spark som Lillemor har nå tok det en mnd eller så før det ble vondt
Men håper jo på å slippe litt billigere unna denne gangen siden det bare er en![]()
Det gikk jo fort detFerdig med det![]()
Gratulerer så myeBle akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
God natt.God natt damer :-D
Ble nesten 01 i natt og
Makan![]()
GratulererBle akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Da er det håp for megRundt 3 år. Ikke mermen tok ikke lang tid før jeg fikk til vanskeligere ting enn rett og vrang
![]()
Gratulerer så myeJeppsVannet er tatt nåmså nå går turen på fødestuen, iik
![]()
God morgenGod morgensovet i 7 timer før jobb, hærlig !!! Husker ikke sist. Så deilig
![]()
![]()
Ja det var så utrolig deiligGod morgendeilig med søvn
kos deg på jobb idag.
Vært lite søvn de siste dagene?Ja det var så utrolig deiligjeg var skikkelig sliten nå.