Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker med gutta at når de begynte med såpass kraftige spark som Lillemor har nå tok det en mnd eller så før det ble vondtHvorfor det?
NattaMå sove jeg også.
Natta damer![]()
Ferdig med detDa har vi nådd 6.000![]()
Så braFikk heldigvis hjelp av mannen![]()
Hihi, vi hadde nok slitt littSkjønte det8000 på tråden er vanvidd til og med for oss galne høns
![]()
Bare en liten smuleHihi, vi hadde nok slitt litt![]()
Åja sånn jaHu sparker rett nedså mindre behagelig
![]()
Hadde hetetokter en stund men slipper for øyeblikket![]()
Regner med det blir en god del hetetokter på meg igjen om et par mnd. Spesielt hvis det blir så varmt i sommer som de har meldtÅja sånn jakjennes ut som de sparker seg ut xD
Hadde pause så kom de på ny![]()
jepp heheRegner med det blir en god del hetetokter på meg igjen om et par mnd. Spesielt hvis det blir så varmt i sommer som de har meldt![]()
Slutten av juli herjepp hehejeg har termin i slutten av juni
![]()
bor i oslo jeg daSlutten av juli hersjeleglad vi bor med sjøen
![]()
Synes det er stress når man er gravid punktumbor i oslo jeg daregner med vi bor her til lillebror kommer. veldig stress å flytte når man er høy gravid tror jeg
![]()
ja vi har jo annet energinivåSynes det er stress når man er gravid punktumbyttet etasje med svigerforeldrene når jeg var 3 mnd på vei. Skikkelig slitsomt selvom vi bare flytta en etasje!
![]()
Ikke santja vi har jo annet energinivåog uten bil må vi ta buss/tog til visning. skal utenfor oslo så det føler jeg er stress. etter uke 34 kan jeg vandre fritt, men spørs hvor mye jeg orker da
![]()
mannen ogIkke sant
Nei holder med deg i å vente![]()
Hehe søt han ermannen oghan bare "ikke stress, ikke ta for mye husarbeid" så når jeg har kynnere "du hva har du gjort nå. enten har du sovet dårlig eller så har du gjort for mye. hva har jeg sagt" søt som passer på da <3
begynner å bli levbar tempratur på soverommet uten å fryse ihjel her så kan vel snart sove så fort den mannen min for ræva i seng og masserer ryggen min![]()
ja <3 sove godtHehe søt han er
Nå har Lillemor roet seg så nå nå har jeg funnet senga
Du må ha en fin fin natt og sove godt![]()