Skravletråd April

Husker med gutta at når de begynte med såpass kraftige spark som Lillemor har nå tok det en mnd eller så før det ble vondt :P
Men håper jo på å slippe litt billigere unna denne gangen siden det bare er en ;)

Hu sparker rett ned :o så mindre behagelig ;)
Hadde hetetokter en stund men slipper for øyeblikket :D
Åja sånn ja :p kjennes ut som de sparker seg ut xD
Hadde pause så kom de på ny :p

Åja sånn ja :p kjennes ut som de sparker seg ut xD
Hadde pause så kom de på ny :p
Regner med det blir en god del hetetokter på meg igjen om et par mnd. Spesielt hvis det blir så varmt i sommer som de har meldt :P

Regner med det blir en god del hetetokter på meg igjen om et par mnd. Spesielt hvis det blir så varmt i sommer som de har meldt :p
jepp hehe :p jeg har termin i slutten av juni :p

Slutten av juli her :p sjeleglad vi bor med sjøen ;)
bor i oslo jeg da :p regner med vi bor her til lillebror kommer. veldig stress å flytte når man er høy gravid tror jeg :p

bor i oslo jeg da :p regner med vi bor her til lillebror kommer. veldig stress å flytte når man er høy gravid tror jeg :p
Synes det er stress når man er gravid punktum :P byttet etasje med svigerforeldrene når jeg var 3 mnd på vei. Skikkelig slitsomt selvom vi bare flytta en etasje! :o

Synes det er stress når man er gravid punktum :p byttet etasje med svigerforeldrene når jeg var 3 mnd på vei. Skikkelig slitsomt selvom vi bare flytta en etasje! :eek:
ja vi har jo annet energinivå :p og uten bil må vi ta buss/tog til visning. skal utenfor oslo så det føler jeg er stress. etter uke 34 kan jeg vandre fritt, men spørs hvor mye jeg orker da :p

Ikke sant :p
Nei holder med deg i å vente ;)
mannen og :) han bare "ikke stress, ikke ta for mye husarbeid" så når jeg har kynnere "du hva har du gjort nå. enten har du sovet dårlig eller så har du gjort for mye. hva har jeg sagt" søt som passer på da <3

begynner å bli levbar tempratur på soverommet uten å fryse ihjel her så kan vel snart sove så fort den mannen min for ræva i seng og masserer ryggen min :p

nei sier god natt her inne og sove godt :) også må jeg titte i skuffen til lillegutt om jeg føler jeg har alle klærne til han :p *redebygging* blir helt gal av det :p

mannen og :) han bare "ikke stress, ikke ta for mye husarbeid" så når jeg har kynnere "du hva har du gjort nå. enten har du sovet dårlig eller så har du gjort for mye. hva har jeg sagt" søt som passer på da <3

begynner å bli levbar tempratur på soverommet uten å fryse ihjel her så kan vel snart sove så fort den mannen min for ræva i seng og masserer ryggen min :p
Hehe søt han er ❤️
Nå har Lillemor roet seg så nå nå har jeg funnet senga :D

Du må ha en fin fin natt og sove godt :)

Back
Topp