Bra du har dethehe jo takkHeldigvis litt andre planer også...
skjer hos deg da?
Jeg har avlyst cafetur med ei venninnd og skal ligge på sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du har dethehe jo takkHeldigvis litt andre planer også...
skjer hos deg da?
Er du ikke i form:/?Bra du har det
Jeg har avlyst cafetur med ei venninnd og skal ligge på sofaen
Hei på degHei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
Tenkte å få tatt kjøkkenet skikkelig og strikke litt videre på babykjolenHeldigvis for det
Ellers da...planer i dag?
Tenkte å få tatt kjøkkenet skikkelig og strikke litt videre på babykjolenti g tar litt tid
Der da?![]()
Er vel kanskje en av de enkleste kjolene i følge svigermorLett kjole å strikke?Hvor var oppskriften fra
?
Vaske klær.
Treffe ei på senter for å kjøpe noe klær+ kafe etterpå.
Ja, mente detLenge igjen til fødsel mener du?
Alltid en evig kamp om hvem som er mest trøttJeg er trøtt sier kællen. Ja, det er jeg også tenker jeg, som sto opp tre timer før deg.
Termin 27. Juli så er en god stund å gå hjemme å tråkkeJa, mente det![]()
Good tid til å strikkeTermin 27. Juli så er en god stund å gå hjemme å tråkke![]()
Håper du sovnerda skal jeg sove litt tenkte jegsnakkes senere
![]()
He he hvem er trøttestJeg er trøtt sier kællen. Ja, det er jeg også tenker jeg, som sto opp tre timer før deg.
Hehe ja absolutt. Kan bli knallgod på oppskrifter innen den tidGood tid til å strikke![]()
JavisstHaha, herregud... 3000 kr for en ost ja.. koster å være prinsippfast![]()
Og det blir duHehe ja absolutt. Kan bli knallgod på oppskrifter innen den tid![]()
Samme her, men veldig ofte merker jeg ikke at jeg er trøtt før jeg har sovet en time eller tre på sofaenJa!
Du forstår meg!
Skal sies at er jeg skikkelig trøtt legger jeg megmen da skal jeg være ganske trøtt
![]()
Nope er ikke det. Har hanglet en ukes tid uten å ta hensyn til feber , øreverk og forkjølelse,; så har bare blitt verre. Nå får jeg ta det med ro så jeg blir friskEr du ikke i form:/?