God morgenGod morgen. Som dere skravler
. Jeg og mini har litt kosetid på gulvet med lekene hans idag
![]()
Kos dere med leketid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Som dere skravler
. Jeg og mini har litt kosetid på gulvet med lekene hans idag
![]()
Prøvd f.eks mariusgensere og sånt? De er ikke spesielt vanskelige i oppskrift forklaringene. Om man strikker rundfelling. Slipper det med bak og forstykk strikket for seg selv og så sammenØvelse gjør mester ikke sant
Åpner seg en helt ny verden om jeg kan strikke etter oppskrifterkan alle teknikker og mange mønstre osv. Nå gjenstår bare å forstå disse oppskriftene. Haha
![]()
Hehe. DefinitivtMen godt å sove litt også![]()
Har ikke hatt mot nok til å prøve meg på gensere i det heletattPrøvd f.eks mariusgensere og sånt? De er ikke spesielt vanskelige i oppskrift forklaringene. Om man strikker rundfelling. Slipper det med bak og forstykk strikket for seg selv og så sammen![]()
For å være ærlig, synes jeg det er lettere enn den du strikkerHar ikke hatt mot nok til å prøve meg på gensere i det heletattmen blir vel neste mål å kunne strikke
![]()
Haha da har jeg noe å se fram tilFor å være ærlig, synes jeg det er lettere enn den du strikkerhaha
Det tror jegHaha da har jeg noe å se fram til![]()
God morgenHei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
Haha, herregud... 3000 kr for en ost ja.. koster å være prinsippfastGulostenHaha! Uff...
![]()
Er godt jeg har noe å jobbe med frem til fødselDet tror jegsnøløvgenseren også. Veldig enkelt mønster. Kort. og oppskrifts er veldig nøye forklart
![]()
Veldig enigJauansett hvor frustrert man kan bli på dem innimellom så er de dypt savna med en gang de er vekke
![]()
hehe jo takkGod morgen
Kos deg med klesvask i dag![]()
Flink du!Hei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
Hadde du lenge igjen?Er godt jeg har noe å jobbe med frem til fødsel![]()
Det gjør deVeldig enigVerst for oss ...de koser seg som regel
![]()
Lenge igjen til fødsel mener du?Hadde du lenge igjen?
God morgenHei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?