Skravletråd April

Øvelse gjør mester ikke sant :)
Åpner seg en helt ny verden om jeg kan strikke etter oppskrifter :P kan alle teknikker og mange mønstre osv. Nå gjenstår bare å forstå disse oppskriftene. Haha :P
Prøvd f.eks mariusgensere og sånt? De er ikke spesielt vanskelige i oppskrift forklaringene. Om man strikker rundfelling. Slipper det med bak og forstykk strikket for seg selv og så sammen :p

Prøvd f.eks mariusgensere og sånt? De er ikke spesielt vanskelige i oppskrift forklaringene. Om man strikker rundfelling. Slipper det med bak og forstykk strikket for seg selv og så sammen :p
Har ikke hatt mot nok til å prøve meg på gensere i det heletatt :P men blir vel neste mål å kunne strikke ;)

Har ikke hatt mot nok til å prøve meg på gensere i det heletatt :P men blir vel neste mål å kunne strikke ;)
For å være ærlig, synes jeg det er lettere enn den du strikker :p haha

Jeg var helt utslitt i går, så sovnet på sofaen klokka halv ni til ti circa. Så i seng igjen etter å ha spist litt og sett en film med kjæresten. Vi har ordnet hvert sitt rom til barna nå, og de storkoser seg. Skal få veggdekor, og ny seng med skrivepult til hun eldste. Blir bra. Er ganske nytt her, så derfor vi ordner nå. Så da har vi et rom til gjesterom og evt barnerom til babyen etterhvert. Kan være i egen seng på soverommet vårt så lenge. i går var vi på kino, og på lekeplassen og lekte. Familien til kjæresten var også med.

Hei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?

Hei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
God morgen :) blir sikkert godt å få vasket og ryddet litt :)
Gikk det bra i går?

Idag skal jeg ut å kjøpe pen sko til lille J, på lørdag er det navnefest for henne :)

Flink du! :)
Her er det husarbeid, jordmor og strikking som står på planen denne uken :)
I dag har jeg rett og slett en daffedag :)

God morgen
Gikk dåpen bra?

Back
Topp