Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke bæresele?Uff da
Joda. Men strålende sol ute. Gubben har vogna i bilen på jobb. Så får ikke trilla![]()
He he det tror jeg påNoe så veldig ogsåhaha
Men søt er hun![]()
Han skal høre med sjefen om å endre arbeidstid når småen kommer daVi bytter ofte på hedigvis
Jo. Men hun liker den ikke særlig. Og har til dags dato ikke klart å sovne i denHar du ikke bæresele?
AbsoluttJa, lurtlettere å hjelpe ved å ha strikketøyet foran seg også
![]()
Får klippe navlestrengen når de er litt størreNeisj da trenger ikke det
Min har flexitid men egt rr det best han drar tidlig for ellrrs kommer han sent hjemHan skal høre med sjefen om å endre arbeidstid når småen kommer damen jeg må da finne ut om jeg foretrekker at han leverer eller henter på skolen. Vanskelig valg
![]()
Når de er 18Får klippe navlestrengen når de er litt større![]()
Ja han koste segHåper mannen din var fornøyd med kvelden![]()
Tilslutt vil du synes at å strikke etter oppskrifter er null problemAbsolutter vel bare å unngå å gi opp og bare lære seg dette med oppskrifter. Hehe
![]()
Nei da er det ikke vits kanskjeJo. Men hun liker den ikke særlig. Og har til dags dato ikke klart å sovne i den![]()
Ja er nettopp det! Tenker det er greit å sende de tidlig avgårde og få de tidlig hjemMin har flexitid men egt rr det best han drar tidlig for ellrrs kommer han sent hjem
Bedre å holde oss hjemme idag daNei da er det ikke vits kanskje
Hehe fin alder å satse påNår de er 18![]()
Men godt å sove litt ogsåJa er nettopp det! Tenker det er greit å sende de tidlig avgårde og få de tidlig hjem![]()
Ja akkurat passe detHehe fin alder å satse på![]()
Er nok detBedre å holde oss hjemme idag da![]()
Øvelse gjør mester ikke santTilslutt vil du synes at å strikke etter oppskrifter er null problem![]()