Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreDu får dele bilde av ferdig resultat og om hvordan det smakte![]()
Huff stakkars liten daMin har sovet veldig lite idag ogsåvar så overtrøtt, gråt og gråt. Nei det var ikke noe gøy. Nå får vi bare la hu ligge i vogna, for om vi flytter på henne så våkner hu vel
![]()
Artig når de har interesse av mer læring
Mine er 3, 5 og 7 årer minstemann som blander tallene da
![]()
Ok ikke lenger nei.Går alt fra 10 til 25 min somregel. Godt med avbrekk men savner kosen
. Men får den på morgenen uansett
![]()
Gleder meg!Det skal jeg gjøre![]()
Nei, heldigvis ikke. Kan ha noen få kvelder hvor det tar evigheter men er fåtall.Ok ikke lenger nei.
Morgenkos<3
Folk nå til dags
Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..
Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag
kan vel ikke være så vanskelig ?Ja nå spør du godt. Aldri laget det selv så like langt som deg tror jeg :-/
Jeg våkna 12Gjort på da?![]()
JaSå digg middag! Hva er tilbehøret?
Nei skulle ikke tro detkan vel ikke være så vanskelig ?![]()
Jeg våkna 12så skulle vi egentlig på hjulskift tidlig, men så rakk jeg ikke det ikke. Så måtte jeg Til byen å ordne diverse også måtte vi handle. Nå er det middag, også skal jeg prøve meg på kronelaging
Baby kjolefikk en utfordring om å strikke etter mønster
har aldri klart det så blir spennende å se
![]()
Akkurat spist litt mat enn du?
Flytta hu over i sengen nå, hun våkna ikkeHuff stakkars liten da![]()
Hei du!
Nå slapper vi voksne bare av og ungene sover etter nok en deilig dag på ferie
Smart finne frem litt snop, chips og brus
Der da?
Til den lille i magenÅååh! Blir sikkert bra
Veldig koselig med selvstrikkede ting da! Er det til din egen eller strikker du til noen andre?![]()
Det er bra...ja samme her. Amme om morgen og ligge helt tett<3Nei, heldigvis ikke. Kan ha noen få kvelder hvor det tar evigheter men er fåtall.
Elsker morgenkos!♡
wæææ stress! hva er til middag da?kan vel ikke være så vanskelig ?
Jeg våkna 12så skulle vi egentlig på hjulskift tidlig, men så rakk jeg ikke det ikke. Så måtte jeg Til byen å ordne diverse også måtte vi handle. Nå er det middag, også skal jeg prøve meg på kronelaging