Skravletråd April

Da reiser jeg til svigers en tur :)

Uff. Må innrømme jeg er glad jeg kan gå sykemeldt uten at det blir stress økonomisk. Er ikke så lett når man skal dra lasset på en lønn!
Helt enig. Gubben venter heldivis på en tlf ang mulig jobb i neste uke en gang så håper han får den. Ellers skal typen til en venninne starte eget firma og trenger ett par ansatte og mulig han kan få starte der også. Så håper han ihvertfall kan få en av stillingene :-)

Helt enig. Gubben venter heldivis på en tlf ang mulig jobb i neste uke en gang så håper han får den. Ellers skal typen til en venninne starte eget firma og trenger ett par ansatte og mulig han kan få starte der også. Så håper han ihvertfall kan få en av stillingene :-)
Krysser fingrene :) han skal vel kunne få en av stillingene vil jeg tro :)

Godt det og, men biff er best :p
Huff da :/ mi har sovet 3 timer + herregud klarte ikke holde hun våken hun bare klappet sammen når jeg satt hun opp for å leke
Min har sovet veldig lite idag også :( var så overtrøtt, gråt og gråt. Nei det var ikke noe gøy. Nå får vi bare la hu ligge i vogna, for om vi flytter på henne så våkner hu vel :p

Krysser fingrene :) han skal vel kunne få en av stillingene vil jeg tro :)
Håper det. Firmaet som skal ringe i neste uke hadde noen anbud ute som de ville ha tilbakemelding på før de ansatte noen men det skulle visst slutte noen også så er nå ihvertfall håp:-)

Nja er egentlig ikke så gale nå ifht til hva det har vært men han skal absolutt sovne i armene våre. Har vært helst mine til nylig men de siste kveldene har det vært gubben som er best
Tar det lang tid da?
Får jo du litt avbrekk da:)

Back
Topp