Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Gubben venter heldivis på en tlf ang mulig jobb i neste uke en gang så håper han får den. Ellers skal typen til en venninne starte eget firma og trenger ett par ansatte og mulig han kan få starte der også. Så håper han ihvertfall kan få en av stillingeneUff. Må innrømme jeg er glad jeg kan gå sykemeldt uten at det blir stress økonomisk. Er ikke så lett når man skal dra lasset på en lønn!
Overskyet 1 dag ellers bare solJa, det er ingen rolige dager her i huset
HERLIG! Har dere hatt pent vær hele ferien?.![]()
God tur!Da reiser jeg til svigers en tur![]()
Pleier ikke være lett?Prosjekt få mini til å sove er i gang![]()
Krysser fingreneHelt enig. Gubben venter heldivis på en tlf ang mulig jobb i neste uke en gang så håper han får den. Ellers skal typen til en venninne starte eget firma og trenger ett par ansatte og mulig han kan få starte der også. Så håper han ihvertfall kan få en av stillingene![]()
Nja er egentlig ikke så gale nå ifht til hva det har vært men han skal absolutt sovne i armene våre. Har vært helst mine til nylig men de siste kveldene har det vært gubben som er bestPleier ikke være lett?
Min har sovet veldig lite idag ogsåGodt det og, men biff er best
Huff da :/ mi har sovet 3 timer + herregud klarte ikke holde hun våken hun bare klappet sammen når jeg satt hun opp for å leke
Så digg middag! Hva er tilbehøret?Biff til middag idag
N er veldig trøtt og sovet en del
God turDa reiser jeg til svigers en tur![]()
Håper det. Firmaet som skal ringe i neste uke hadde noen anbud ute som de ville ha tilbakemelding på før de ansatte noen men det skulle visst slutte noen også så er nå ihvertfall håpKrysser fingrenehan skal vel kunne få en av stillingene vil jeg tro
![]()
Blir nok braHåper det smaker godt også. Så ut som den sprakk litt så håper den holder![]()

hehe tror deg! hatt en fin dag?Tro meg, det var det
Satser på detBlir nok bra![]()
Hvilket prosjekt?
jeg å ! Noen tips ?Ble litt å gjøre da. Håper du finner ut av kronen
![]()
Ja veldig !Hatt det travelt?
Tar det lang tid da?Nja er egentlig ikke så gale nå ifht til hva det har vært men han skal absolutt sovne i armene våre. Har vært helst mine til nylig men de siste kveldene har det vært gubben som er best
Ja nå spør du godt. Aldri laget det selv så like langt som deg tror jeg :-/jeg å ! Noen tips ?
Ja veldig !![]()
Du får dele bilde av ferdig resultat og om hvordan det smakteSatser på det. Så skal lage tilbehøret i morgen tenker jeg
![]()
Går alt fra 10 til 25 min somregelTar det lang tid da?
Får jo du litt avbrekk da![]()