Skravletråd April

Min har sovet veldig lite idag også :( var så overtrøtt, gråt og gråt. Nei det var ikke noe gøy. Nå får vi bare la hu ligge i vogna, for om vi flytter på henne så våkner hu vel :p
Huff stakkars liten da :(

Artig når de har interesse av mer læring:D
Mine er 3, 5 og 7 år:) er minstemann som blander tallene da:P

Da er det absolutt helt innafor å blande tallene så :p

Vi klarte komme oss igjennom talla!! Hun klarte til slutt å telle til 11, med bare litt tenkepauser (og ikke helt 100% uttale.. Men det kan man ikke helt forvente heller :p)

Folk nå til dags

Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..

Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag

Leste om det. Herregud - SÅ ivrig på å strikke går det da ikke an å bli.. Får holde å strikke ved motorstopp, trafikk-kork eller som passasjer.. ><

Ja nå spør du godt. Aldri laget det selv så like langt som deg tror jeg :-/
kan vel ikke være så vanskelig ? :P
Gjort på da?:):)
Jeg våkna 12 :o så skulle vi egentlig på hjulskift tidlig, men så rakk jeg ikke det ikke. Så måtte jeg Til byen å ordne diverse også måtte vi handle. Nå er det middag, også skal jeg prøve meg på kronelaging

Så digg middag! Hva er tilbehøret?
Ja :) idag ble det bare ris og bernaise. Jeg klarer ikke fløtegratinerte poteter som gravid og grønnsaker gir meg luftsmerter :/ ellers pleier vi å ha fløtegratinerte og sånn fryst blomkål blanding til eller stekt sopp :)

kan vel ikke være så vanskelig ? :P

Jeg våkna 12 :o så skulle vi egentlig på hjulskift tidlig, men så rakk jeg ikke det ikke. Så måtte jeg Til byen å ordne diverse også måtte vi handle. Nå er det middag, også skal jeg prøve meg på kronelaging
Nei skulle ikke tro det :-). Google?

Baby kjole :) fikk en utfordring om å strikke etter mønster :P har aldri klart det så blir spennende å se ;)

Åååh! Blir sikkert bra :)
Veldig koselig med selvstrikkede ting da! Er det til din egen eller strikker du til noen andre? :)

Akkurat spist litt mat enn du?

Ble det noe spennende noe..? :D

Spiste taco selv. Nå har jeg nettopp lært dattera å telle litt på tysk, og nå tenker jeg det begynner bli godis-og-film-tid! :)

Hei du!
Nå slapper vi voksne bare av og ungene sover etter nok en deilig dag på ferie:D
Smart finne frem litt snop, chips og brus:hungry::hungry:
Der da?

Hvor på ferie er dere? :D

Skal straks finne frem godisen her og. Tenker hjelpe dattera med å sette på noe film først ;)

kan vel ikke være så vanskelig ? :p

Jeg våkna 12 :eek: så skulle vi egentlig på hjulskift tidlig, men så rakk jeg ikke det ikke. Så måtte jeg Til byen å ordne diverse også måtte vi handle. Nå er det middag, også skal jeg prøve meg på kronelaging
wæææ stress! hva er til middag da?

Hvor mye, ca, pleier folk å ta for å sy ut bunader? :p

Jeg skal endelig få min sydd ut, av en bekjent, siden besta er blitt dårlig i fingrene.. Lagt på meg minst 10kg siden sist den ble brukt :O

Back
Topp