Skravletråd

Sovna halv 5 og morran nå:P mistenker at den dagen her blir tung:P
Oj, ja det var absolutt i minste laget :O har sovet til nå og er fremdeles trøtt, men ser jeg ikke kan klage :P

Sove litt på dagtid da?

Håper dette fikk sove raskt etterpå.
Sovet som en stein, men våknet av at lille var urolig. Visste seg at det var en tissebleie fra en annen verden. Ser ut til at han vurderer å sove videre etter litt pupp :)
Det hadde lille her også kl 4 :) hadde tissa på madrassen også, så de blir vasking i dag. Han ble jo selvfølgelig lys våken av bleieskiftet. Lå bare å storglisa :D

Oj, ja det var absolutt i minste laget :O har sovet til nå og er fremdeles trøtt, men ser jeg ikke kan klage :p

Sove litt på dagtid da?
Klart du kan:)
hadde ikke storesøster vært hjemme så hadde jeg nok vurdert og tatt meg en time når han sover neste gang.
Blir nok heller en tidlig kveld på meg i dag:På

Det hadde lille her også kl 4 :) hadde tissa på madrassen også, så de blir vasking i dag. Han ble jo selvfølgelig lys våken av bleieskiftet. Lå bare å storglisa :D
Har jeg ventet noe mer hadde han nok gjort det samme - det rare er at han pleier å si ifra, her la han bare og smilte

Bæsjet når vi skiftet bleie - var første solide bleia :O antar at det følger grøt og smaksprøver

Tenk at i dag er lille hjerte hele 4 mnd :O tiden går utrolig fort :O

Klart du kan:)
hadde ikke storesøster vært hjemme så hadde jeg nok vurdert og tatt meg en time når han sover neste gang.
Blir nok heller en tidlig kveld på meg i dag:På
Ja, det er sikkert lettest. Koselig med bursdag, da :) mannen et borte hele helgen da eller?

God morgen og god helg :)

Her er det dårlig vær, så det blir innedag. Har vært oppe hver 2. time i natt, bedring fra i går i det minste :P
Usj, dårlig vær her og. Kjipt når det var DET fine været i går :/

Her sov han 4-3-3, men hjelper ikke når jeg selv levert meg Sent... Oo

Ja, det er sikkert lettest. Koselig med bursdag, da :) mannen et borte hele helgen da eller?
Veldig koselig:) neida handre slutter i ettermiddag:) kunne sikkert har sovet når vi kom fra bursdagen men hvor nærmerer kvelden klokka er da klarer jeg rett og slett i sovne

Veldig koselig:) neida handre slutter i ettermiddag:) kunne sikkert har sovet når vi kom fra bursdagen men hvor nærmerer kvelden klokka er da klarer jeg rett og slett i sovne
Er uansett ikke så gunstig å sove da, da er det bedre å vente :)

Men godt å få litt hjelp mot slutten av dagen ;)

Ja det kan jeg tenke meg:) begynt med grøt og sånn enda?
Mest smaksposjoner og litt frukt, ikke hele måltid :)

Men han liker visst å smake på ting og smatter høyt når han mener det er hans tur med noe godt når vi spiser :)

Tenkte å prøve med potet og gulerot smart.

Dere da? Prøve snart eller venter dere litt?

Uff L har vært våken i over 1 time nå-.- gruer meg allerede til i morgen da mannen skal på jobb og jeg har begge ungene alene, samt vi skal i bursdag. Håper virkelig han sovner snart
Ahh kjedelig. Hvordan går det nå:)?

Back
Topp