Vi har snakket om det, men fult mulig det er oss han har lært det avSkjønner! Da har jeg lært noe nytt idag ogsåkan seriøst 3.køassingen din det??
Han er ganske flink i matte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har snakket om det, men fult mulig det er oss han har lært det avSkjønner! Da har jeg lært noe nytt idag ogsåkan seriøst 3.køassingen din det??
Det er en oppløftendw tanke når man er sliten. Brått så savner man den kosen det faktisk er med ammingen og
Hehe, ok! Da er det sikkert det. Kan ikke tenke meg til at dem lærer det så tidlig. Han er nok bare veldig flinkVi har snakket om det, men fult mulig det er oss han har lært det av
Han er ganske flink i matte
Hva for no morsomt foregikk der da?Glemte helt hele forumet da jeg ble med i en diskusjon i en mannegruppe![]()
Eller bare har to foreldre som er litt nerdete av seg og forteller mye mer enn det har spør om når han spørHehe, ok! Da er det sikkert det. Kan ikke tenke meg til at dem lærer det så tidlig. Han er nok bare veldig flink![]()
Er ikke det et uttrykk man lærer på barneskolen
Mener gutten min i 3. klasse kan det
Glemte helt hele forumet da jeg ble med i en diskusjon i en mannegruppe![]()
Haja, så nå at det var jo et gammelt innlegg jeg siterte deg i ! På tide å legge seg tror jeg...Hva for no morsomt foregikk der da?
Ja ikke sant.. vi vet ikke om vi er ferdige vi. Har littt lyst på, men tenker sa at vi helst skulle gjort det ila 3-4 år til. Men samtidig føler jeg ofte at vi har litt nok også. Men tenker at hvis vi ikke får en til nå, kommer jeg kanskke til å angre om 10 årJa, og at dette nok er mitt siste barn spiller absolutt inn på tankegangen min her. Nok av år forran meg med bare meg og mannen i senga.
Gjør detAkkurat spist kveldsmat jeg og. Høres ut som du koser degGod natt til deg
![]()
De er jo ikke detKanskje ikke..![]()
Eller bare har to foreldre som er litt nerdete av seg og forteller mye mer enn det har spør om når han spør![]()
Spiste mye epler da jeg var gravidGjør detmå ha eple hver kveld! Takk for det
![]()
Ja ikke sant.. vi vet ikke om vi er ferdige vi. Har littt lyst på, men tenker sa at vi helst skulle gjort det ila 3-4 år til. Men samtidig føler jeg ofte at vi har litt nok også. Men tenker at hvis vi ikke får en til nå, kommer jeg kanskke til å angre om 10 år
Må innrømme jeg ikke husker så veldig mye av de partisielle diffrensialligningene jeg en gang i tiden leste på, men den grunnleggende matten, den sitter.Et utrykk jeg har lært en eller annen plass på skolen, dog tror jeg nok mer ungdomsskolen da. Men også noe jeg tror veldig mange har glemt/fortrengt. Tross alt er det, til min store "forundring" mange som sliter med grunnleggende matematikk i voksen alder. Svært mange som ikke kan prosentregning. Så da forventer jeg ikke at de kan faktorisering heller
Vi snakket om gange før han begynte på skolenDet har min også. Vi har ikke lært ham faktorisering da, de har ikke begynt med gange og dele utover "halvparten og det dobbelte" enda heller, men vi driver med utstrakt prat om prosent og kobler inn gange og dele. (andreklasse)
Jaa samme her. Men strikkinga opptar megHehe! Men så var det søvna da. Burde jo egentlig lagt meg. Er kanskje ikke så klok likevel![]()
Og det er du heeelt sikker på?Jeg er 37 og har fått min tredje, etter 2,5 år med prøving og 8 hormonkurer. Det taler for at jeg er ferdig
Krysser fingreneDet håper jeg også![]()
Hva handler den om ?Ny serierosewood. Love IT!!