Jeg er svært uoppfinnsom når det kommer til mat, og har et hode som ikke helt fungerer lengre. Burde lagt meg.Sitter og lurer på hva jeg skal sette på menyen til helgen, noen med gode forslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er svært uoppfinnsom når det kommer til mat, og har et hode som ikke helt fungerer lengre. Burde lagt meg.Sitter og lurer på hva jeg skal sette på menyen til helgen, noen med gode forslag?
Samme. Tror jeg kanskje kommer til å sliiiteJa oppdaga det! Blir fart her inne om mange hiver seg med og skal starte 25 tråder hver! :O Jeg som føler jeg har vært intens her inne med de 15 jg har starta denne mnd![]()
Vel du er ikke så veldig positiv nå da
Gjør det noe om det er startet tråder om det før? På alle forum går det igjen like tråder med jevne mellomrom
Vurderer det sammeLurer på om jeg snart skal legge meg
Min er ikke vant til å være på sfo på morgenen og har heldigvis ikke sagt noe på at han leveres 10 min før klokka ringer. Han bruler veeødig lang tid på morgenen, så hbis han hadde trengt sfo på morgene og jadde vi måttet stå opp gaansle tidlig![]()
Jobber du fullt?Orker ikke følge med her jeg når jeg jobber så myeprøve litt mer til helgen. Men skal se i morgen å da kan jo hende jeg orker
![]()
Haha! Som jeg sa til kengu og, så tror jeg det kan bli gøy - og muligens en del usaklige tråder. Må nok vri hodet litt ja. Får se om jeg klarer detSamme. Tror jeg kanskje kommer til å sliiitemed trådene
Jeg også..Vurderer det samme
Er ikke det et uttrykk man lærer på barneskolenOg der tenker jeg du mistet de som ikke er tallnerder i det du skrev "faktorisere"![]()
Ja, da er man jo avhengig av detMin er vant til morgen sfo, når når vi begge var i jobb leverte vi 7.30 så spiste han der og lekte, vi skulle jo helst være på jobb 8 selv
Hvor falt du av?Jeg skylder på ammetåka. Ble for mye å tenke på her![]()
![]()
Viktig med for i kroppenNei, nå er det matpause
Her blir det lammebiff en av dagene. Sliter med søndag dogSitter og lurer på hva jeg skal sette på menyen til helgen, noen med gode forslag?
Jeg også, lite søvn den siste tiden og opp kl 5 i morgenJeg er svært uoppfinnsom når det kommer til mat, og har et hode som ikke helt fungerer lengre. Burde lagt meg.
Det ble for mye tekst rett og slettHvor falt du av?
Haha, jeg skjønner hva du mener. Og kan kanskje være enig. Men tror det blir gøy også, jeg daPositivt skal jeg tenke, og 25 tråder starte
men jeg er ganske overbevist om at det blir en strøm av poengløse tråder. oppgulp. Ikke det jeg ser på som en berikelse for forumet, men jeg er ikke tamara
Det må du gjøre. Jrg har flere men for noen gær nok de under kategorien meningsløse.Hehe, ja du har vel rett i dete bel bare å begynne å tenke ut noe da..
![]()
Ja. Men det er da liv det også. Noen repetive tråder blir det, men tenker at engasjemang er engasjemang. Jeg kommer iallefall til å prøve å både starte og svare alle som starterHaha! Som jeg sa til kengu og, så tror jeg det kan bli gøy - og muligens en del usaklige tråder. Må nok vri hodet litt ja. Får se om jeg klarer det
Sabla trøtt etter elendig nattJeg også..
Har blitt veldig mye lam den siste tiden, så tror det ikke blir detHer blir det lammebiff en av dagene. Sliter med søndag dog