Skravletråd Mars!

Ja oppdaga det! Blir fart her inne om mange hiver seg med og skal starte 25 tråder hver! :O Jeg som føler jeg har vært intens her inne med de 15 jg har starta denne mnd :P
Samme. Tror jeg kanskje kommer til å sliiite :p med trådene

Vel du er ikke så veldig positiv nå da ;)
Gjør det noe om det er startet tråder om det før? På alle forum går det igjen like tråder med jevne mellomrom

Jevne mellomrom er nå en ting, men alt med måte.

Og altså, ja, jeg er en anelse skeptisk og kritisk. Men konstruktivt, mener jeg selv. og skal uansett slutte positivt opp om konkurransen ;)

Min er ikke vant til å være på sfo på morgenen og har heldigvis ikke sagt noe på at han leveres 10 min før klokka ringer. Han bruler veeødig lang tid på morgenen, så hbis han hadde trengt sfo på morgene og jadde vi måttet stå opp gaansle tidlig ;)

Min er vant til morgen sfo, når når vi begge var i jobb leverte vi 7.30 så spiste han der og lekte, vi skulle jo helst være på jobb 8 selv

Og der tenker jeg du mistet de som ikke er tallnerder i det du skrev "faktorisere" :p
Er ikke det et uttrykk man lærer på barneskolen :rolleyes:
Mener gutten min i 3. klasse kan det

Positivt skal jeg tenke, og 25 tråder starte

men jeg er ganske overbevist om at det blir en strøm av poengløse tråder. oppgulp. Ikke det jeg ser på som en berikelse for forumet, men jeg er ikke tamara
Haha, jeg skjønner hva du mener. Og kan kanskje være enig. Men tror det blir gøy også, jeg da :P

Haha! Som jeg sa til kengu og, så tror jeg det kan bli gøy - og muligens en del usaklige tråder. Må nok vri hodet litt ja. Får se om jeg klarer det
Ja. Men det er da liv det også. Noen repetive tråder blir det, men tenker at engasjemang er engasjemang. Jeg kommer iallefall til å prøve å både starte og svare alle som starter :D

Back
Topp