De fleste klarer vel å se om det er startet lik tråd førDet er jo en stor fare for det
100 tråder om hva du liker på brødskiva liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste klarer vel å se om det er startet lik tråd førDet er jo en stor fare for det
Min er ikke vant til å være på sfo på morgenen og har heldigvis ikke sagt noe på at han leveres 10 min før klokka ringer. Han bruler veeødig lang tid på morgenen, så hbis han hadde trengt sfo på morgene og jadde vi måttet stå opp gaansle tidligSkjønner han vil ha litt mer tid før skolen starter
Min eldste ønsker også å leke litt før klokka ringer, han blir sur om han leveres rett på skolen![]()
Får spørre hva man liker på knekkebrødet og rundstykker også daDet er jo en stor fare for det
Det kommer vel etter et par omganger med prøving og feilingGleder meg til bilde av ferdig resultat![]()
Lønner seg å være tidlig ute tenker jegNeiiida, vi får bare være ekstra kreative da vetttuuuDet kommer jo sikkert til å bli litt sånn hvis mange hiver seg på og vil være med
Blir gøy det!
Her leveres han når dørenr opner. Men har uansett ikke sfo lenger og morgensfo finnes ikkeMin er ikke vant til å være på sfo på morgenen og har heldigvis ikke sagt noe på at han leveres 10 min før klokka ringer. Han bruler veeødig lang tid på morgenen, så hbis han hadde trengt sfo på morgene og jadde vi måttet stå opp gaansle tidlig![]()
Ja oppdaga det! Blir fart her inne om mange hiver seg med og skal starte 25 tråder hver! :O Jeg som føler jeg har vært intens her inne med de 15 jg har starta denne mndKrava for april er kommet ut forresten![]()
Tenkte jeg skulle holde meg oppe til greys, men kjenner jeg er litt trøttHehe, står fortst på her.. får se om mannen klarer å holde seg våken gjennom 2 omgang da. Tviler![]()
Er ikke detDa er det vel ikke noe probøem.![]()
Finnes ikke morgensfo?? Når starter skoledagen da?Her leveres han når dørenr opner. Men har uansett ikke sfo lenger og morgensfo finnes ikke
Jeg er alltid trøtt jeg. Men må ha meg noe å spise snart. Prøve å ike sitte oppe for øenge..Tenkte jeg skulle holde meg oppe til greys, men kjenner jeg er litt trøtt![]()
Tenk litt positivt nå da![]()
men jeg er ganske overbevist om at det blir en strøm av poengløse tråder. oppgulp. Ikke det jeg ser på som en berikelse for forumet, men jeg er ikke tamaraEnig med deg der altså. Kjedelig om det blir fullt av tråder bare fordi man må starte tråder også..
Gjør nok det!! Herregud, er jo nesten 1 tråd om dagen! Må nok vri hodet mitt godt for å få til det der.Lønner seg å være tidlig ute tenker jeg![]()
8.00 starter denFinnes ikke morgensfo?? Når starter skoledagen da?
Tror vi er mange som må detGjør nok det!! Herregud, er jo nesten 1 tråd om dagen! Må nok vri hodet mitt godt for å få til det der.
Liker det godt jegDeiligdet og brette klær er kjedelig jobb
![]()
Her starter den kl 0830. Ferdig 13258.00 starter den
Vel du er ikke så veldig positiv nå daPositivt skal jeg tenke, og 25 tråder starte
men jeg er ganske overbevist om at det blir en strøm av poengløse tråder. oppgulp. Ikke det jeg ser på som en berikelse for forumet, men jeg er ikke tamara